Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراهام پاتر، سرمربی برایتون، مدعی شد که از وضعیت علیرضا جهانبخش رضایت دارد و ابراز امیدواری کرد که جهانبخش به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برایتون دیروز از سری مسابقات دور سوم جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلد ونزدی دسته دومی رفت و در کمال تعجب با یک گل از حریف خود شکست خورد تا حذفی زود هنگام از این رقابت ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام پاتر در بازی دیروز نیز از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی خود استفاده نکرد. با این وجود جهانبخش از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما این بار نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

سرمربی انگلیسی برایتون بعد از شکست دیشب تیمش به صحبت درباره وضعیت علیرضا جهانبخش پرداخت. گراهام پاتر در این باره گفت:

” من می خواهم که او برای تیم ما بازی کند. وقتی من با او کار می کنم، دوست دارم که به همین شکل به کارش که تلاش کردن و هر روز بهتر شدن است، ادامه دهد. این شکل کار کردن، فرصت بیشتری را برای حضور در زمین به او خواهد داد و در نهایت می تواند در بازی و نتیجه آن تاثیر بگذارد و با تیم همکاری بهتری داشته باشد.

من از جهانبخش راضی هستم و امیدوارم که رضایت من به همین شکل ادامه پیدا کند. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گراهام پاتر علیرضا جهانبخش برایتون برایتون سرمربی برایتون علیرضا جهانبخش گراهام پاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت کوتاه میلان به پیولی برای ادامه کار

یک منبع ایتالیایی از تعیین مهلتی کوتاه از سوی سران باشگاه میلان برای سرمربی این تیم برای حفظ سمتش در این تیم خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شد که آینده استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان به نتیجه دو بازی مهم و سرنوشت‌ساز این تیم در سری A و لیگ اروپا بستگی خواهد داشت.

میلان بازی رفت خود برابر رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا که میزبان آن بود را با نتیجه یک بر صفر باخت و کارش را برای صعود به نیمه نهایی سخت کرد. جبران این باخت در بازی برگشت یکی از آن دو بازی است که طبق ادعای گاتزتا، به عنوان شرط ابقای پیولی تعیین شده است.

دومین بازی هم دربی دلامادونینا است که هفته آینده برگزار خواهد شد و پیش از آن روسونری یک بازی دیگر در سری A برابر ساسولو انجام خواهد داد.

تردید میلان برای استخدام کونته؛ ابقای احتمالی پیولی

در همین حال دیگر نشریه ورزشی معتبر ایتالیا، کوریره دلواسپورت نیز مدعی شده است که مدیران باشگاه میلان فرایند استخدام جانشین پیولی را هم آغاز کرده و حتی با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین تیم‌‌های سویا و رئال مادرید تماس‌هایی داشته‌اند.

ادعای دو نشریه ایتالیایی در شرایطی است که تا پیش از این رسانه‌‌های داخلی این کشور درباره ابقای پیولی گمانه‌زنی می‌کردند.

پیولی تا پایان فصل 25-2024 با میلان قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد
  • وضعیت معذب‌کننده تاتنهام: اسپرز دست به دامان آرسنال است!
  • روبرتو دزربی در برایتون می‌ماند
  • علیرضا جهانبخش: پایان بازی با آژاکس لحظه باشکوهی بود
  • مهلت کوتاه میلان به پیولی برای ادامه کار
  • پوست موز زیر پای دو سرمربی/ کنار کشیدن دو تیم به نفع سرخابی‌ها
  • باسابقه‌ترین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان روی نیمکت کهکشانی‌ها