Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی وکیلی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارسینه با بیان اینکه شهید سلیمانی به یک اسطوره تبدیل شده است، گفت: سردار قاسم سلیمانی از نبوغ منحصر به فردی برخوردار بود و نبوغ و معنویتش او را به این نقطه از کاریزما رساند که در جهان به یک اسطوره تبدیل شود و در آن تردیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: سپهبد سلیمانی که در چنین شرایطی از دست رفته است، حتما خسارت جبران ناپذیری خواهد بود. بنابراین اینکه کسی بگوید شهادت قاسم سلیمانی تاثیری در وضعیت ما ندارد، حرف دقیقی نیست. اینکه چنین شخصیتی در چنین وضعیتی از دست برود، قطعا تاثیر خواهد داشت. اما خون سردار قاسم سلیمانی در داخل کشور باعث ترمیم گسل های مختلفی که در جامعه ایجاد شده بود، می شود.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه خون قاسم سلیمانی در رگ آزادی خواهان به جوش خواهد آمد، تاکید کرد: شاید هیچ بهایی بالاتر از خون قاسم سلیمانی نمی توانست ترمیم گر گسل هایی که در جامعه بودجود آمده است، باشد. در بیرون از جامعه، در صحنه جهانی و بخصوص خاورمیانه حتما خون قاسم سلیمانی در رگ آزادی خواهان به جوش خواهد آمد و موجب آگاهی بیشتری نسبت به ماهیت دولت قانون ستیز و تمامیت خواه آمریکا و همچنین نسبت به خدمتی که قاسم سلیمانی به جهان کرد، می شود.

او ادامه داد: قاسم سلیمانی از این به بعد در تیتر اخبار است و باعث می شود که نسل ها، پیرامون اقداماتش مطالعه کنند و دریابند که اگر او نبود دامنه حکومت داعش تا بیخ گوش اروپا گسترش پیدا می کرد و دامنه حکومت وحشی داعش تا شبه قاره هند را در بر می گرفت.

وکیلی گفت: دنیا از این به بعد خواهد فهمید که قاسم سلیمانی متعلق به ایران نبود. بلکه یک فرشته جهانی و ناجی بشریت از خیانت و از یوغ شوم جریان داعشی- تکفیری بود. بنابراین سردار قاسم سلیمانی تا قبل از شهادتش ناشناخته بود و در حد یک فرمانده ایرانی مطرح بود اما بعد از شهادتش به دلیل آشنایی با کارش خواهند فهمید که آمریکایی ها یک قهرمان ایرانی را از سر راه برنداشتند بلکه که یک اسطوره جهانی و یک ناجی جهانی را برداشتند. بنابراین خون خواهان او بشریت خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود

سعید وکیلی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین در حاشیه جلسه کمیته اقتصاد فرهنگی استان گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از اولویت‌های اساسی کار ما در این استان است، یعنی علاوه بر موضوعات مربوط به آب، گردشگری، حوادث جاده ای، بحث فرهنگی را نیز در اولویت کار‌های خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، یکی از تکالیفی که به استان‌ها محول شده تهیه برش نقشه مهندسی فرهنگی است، لذا ما اهتمام ویژه‌ای داریم برای رسیدن به این سند فاخر تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی خود را در سطح استان انجام دهیم و هر تصمیمی که می‌خواهیم در استان بگیریم نگاه فرهنگی هم به آن داشته باشیم تا به جایگاه فرهنگی قزوین اعتلای بیشتری ببخشیم.

وکیلی در ادامه با تاکید بر احصا مسائل اساسی فرهنگی استان، یادآور شد: پس از احصا مسائل فرهنگی استان، به اقدامات ملی و استانی که برای حل این مسائل می‌تواند متصور و کمک حال باشد خواهیم رسید و برنامه ها، فعالیت‌ها و بودجه‌هایی که برای اجرایی سازی این برنامه‌های فرهنگی خواهیم داشت را عملی می‌کنیم تا در نهایت بتوانیم به پنج مساله اساسی استان برسیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین بیان کرد: مسائل اساسی استان احصا و در مرحله اقدامات ملی قرار دارد و در جلسه امروز نیز ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و امیدواریم تا هفه آینده در بخش کمیته فرهنگی این موارد نیز به تصویب برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود