Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که از ساعت ۱۴:۳۰ و با مدیحه‌سرایی مداحان در داخل حسینیه اعظم زنجان آغاز شد، علاقه‌مندان مکتب حسینی و ارادتمندان سردار دل‌ها به سوگواری و ابراز ارادت و احساس به مقام شامخ این شهید بزرگوار پرداختند.
سپس دسته عزاداری از مقابل حسینیه اعظم ادامه یافت و دقایقی قبل از اذان مغرب در میدان انقلاب (امامزاده سیدابراهیم) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزاداران در رثای سیدالشهد(ع)، علمدار کربلا و اهل بیت(ع) و همچنین ائمه معصوم و حضرت زهرا (س) گریستند. اشعار حماسی و شعارهای ضداستکباری نیز از بخش‌های دیگر این حماسه بود.
《یاران قیامت اولدی بغداد پربلاده- سرداریمیز یخلدی میدان کربلاده》 《ای لشکر صاحب‌زمان آماده باش آماده باش – بهر نبردی بی‌امان آماده باش آماده باش》 《بیز لشکر صاحب‌زمان آماده‌ییق آماده‌ییق》 《بال جبراییل را فرش محرم می‌کنیم – شرّ اسرائیل را از این جهان کم می‌کنیم – ای علمدار حسین ای علمدار حسین》 《مرگ بر آمریکا》 نیز شعار اصلی مردم در این حماسه بود.
 به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و شهیدپرور زنجان از زمان انعکاس خبر شهادت مظلومانه شهید قاسم سلیمانی با حضور شکوهمند در محافل مختلف، یاد و خاطره وی و همرزمانش را گرامی داشتند. مردم زنجان جمعه گذشته پس از اقامه نماز جمعه با چشمانی اشکبار و دلی محزون، جنایت پلید آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم و با راهپیمایی باشکوه از استکبار جهانی ابراز انزجار کردند.
همچنین مراسم یادبودی نیز شامگاه جمعه در امامزاده سیدابراهیم(ع) با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی نیز دیروز / شنبه/ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان در حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان برگزار شد. به‌رغم بارش سنگین برف، حضور مردم زنجان از ابتدای این مراسم، بسیار گسترده بود به طوری که امتداد بزرگراه ۲۲ بهمن زنجان از محدوده مصلی تا پل ولیعصر، مملو از عاشقانی بود که خود را در هوای سرد و برفی زمستان به مراسم رسانده بودند تا به مقام شامخ آن سردار والامقام ادای احترام کنند.
طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان برای تسهیل در حضور تمام علاقه‌مندان در دسته عزاداری یوم جاری، تمام دستگاه‌های اجرایی شهر زنجان از ساعت ۱۳ امروز تعطیل شدند.
بامداد جمعه ۱۳ دی، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
شهید هادی طارمی، همراه و محافظ شهید سلیمانی نیز که متولد سال ۱۳۵۸ در روستای قمچ‌آباد شهرستان ابهر است و به همراه خانواده‌اش ساکن تهران بودند در کنار این سردار به شهادت رسید. وی برادر شهید جواد طارمی از رزمندگان دفاع مقدس است که پیکر ایشان نیز در تهران تدفین شده است.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن صدور پیام تسلیت، سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان نیز با صدور پیام تسلیت، تاکید کردند: شهادت بزرگمردی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید سپاه اسلام و یاور مظلومان جهان، نشانه بارزی از عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکائیان نسبت به اسلام و ایران است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب خانواده روابط عمومی و امور بین الملل کربلا نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

داریوش تقی‌لو در رابطه با تولد نوزاد زنجانی در آمبولانس، اظهار کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به مادر باردار، روز گذشته تکنسین‌های اورژانس به کمک مادر باردار ماهنشانی شتافتند.

وی با بیان اینکه با همکاری پرسنل ۱۱۵ اورژانس، نوزاد اهل روستای تخته‌یورد از توابع دهستان پری شهرستان ماهنشان، در آمبولانس متولد شد، افزود: در ادامه مادر و نوزاد در سلامت کامل جهت اقدامات درمانی بعدی به بیمارستان رازی ماهنشان منتقل شدند.

این مسئول در رابطه با حادثه رانندگی، تصریح کرد: شب گذشته (۶ فروردین‌ماه) یک دستگاه پراید با یک دستگاه کیا سراتو در ساعت ۲۲:۳۲ با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از مصدومیت ۶ نفر بر اثر حادثه مذکور خبر داد و گفت: ۴ کد آمبولانس روزبه، خیام، زنجان‌رود و هلال احمر برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

این مسئول به ایسنا گفت: ۵ مصدوم حادثه توسط ۳ آمبولانس اورژانس و همچنین یکی از مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های امام حسین (ع) و آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • درخواست ویژه سردار شکارچی درباره سفارتخانه های رژیم اسرائیل
  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد