Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری اعلام کرد: به احترام مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساختمان مرکزی شرکت مخابرات ایران، مزین به نام و یاد ایشان شد.

پروژه ساختمان مرکزی شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه با کاربری ستاد شرکت مخابرات ایران و به منظور تجمیع کارکنان و ساختمان‌های مختلف شرکت مخابرات در یک مجموعه در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه در محدوده شمال غرب منطقه ۶ تهران، در ضلع جنوبی اتوبان شهید همت و در مجاورت غرب تقاطع خیابان شیخ بهایی جنوبی قرار دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی شرکت مخابرات ایران سردار شهید قاسم سلیمانی شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد در حاشیه زیارت مزار شهید گمنام مجاور سایت نهضت ملی مسکن فرهنگیان یزد، گفت: در پرتو پیگیری‌های شهید امیرمحسن حسن نژاد، این شهید خوشنام در منطقه تدفین و بقعه آن احداث شد. 
 
مهران فاطمی در ادامه با گرامی داشت نام و یاد شهدای والامقام حمله تروریستی راسک، از تصمیم استان جهت نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک خبرداد. 
 
وی در همین راستا تصریح کرد: براین اساس سایت ۲۰۰۰ واحدی ماهکار اکرمیه به نام شهید امیر محسن حسن نژاد، سایت ۴۳ هکتاری تفت به نام شهید حسین سرسنگی و سایت ۱۲۰ هکتاری اردکان به نام شهیدحسین انتظاریان نامگذاری شد.

در حمله ناکام تروریستی راسک شهید امیر محسن حسن نژاد، شهید حسین سرسنگی و شهیدحسین انتظاریان به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری