Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور ومدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار بیانیه ای از ملت بزرگ ایران برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این بیانیه آمده است: «ایثارگران دراین روزها سیاه پوش هجرت سردار ملی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنداشته اند که اکنون که تو را از بین ما برده اند، توانسته اند ضربه ای به ما وارد کنند. تا زمانی که سید علی باشد، تا زمانی که ایثارگران وجوانان این مرز و بوم باشند، تا زمان که غیرت تو در بین مردم موج بزند، هیچگاه دشمن طعم راحتی را نخواهد چشید. شیرینی کشتن تو را به زودی این جوانان به زهری تبدیل خواهند کرد و نوشیدنش را بر دشمن واجب خواهند نمود"

اکبرحیدریان در ادامه این بیانیه تصریح کرده‌اند: «در کنار این تسلیت‌ها و تسلاها، جهادگران وادی فرهنگ بر خود فرض می‌دانند به منظور بیعت با آرمان های والای شهدای این سرزمین، در مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی حضور بهم رسانند».

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»

گفتنی است پیکر مطهر شهید سرافراز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش فردا ساعت 8 صبح بعد از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی بر دوش عاشقان سردار تشییع می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران دانشگاه تهران مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی