Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بستان آباد چوپانی با بیان اینکه بارش برف از اوایل دیروز در این شهرستان شروع شده و تا ظهر امروز نیز ادامه داشت گفت:بر اثر بارش برف راه ارتباطی ۷۰ روستا در این شهرستان بسته شده است.

او با بیان اینکه آزاد راه پیامبر اعظم و مسیر‌های اصلی در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد از همان لحظه بارش‌ها توسط اکیب‌های راهداری مسیر گشایی می‌شد افزود:تردد در آزاد راه پیامبر اعظم و مسیر‌های اصلی شهرستان بستان آباد در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوپانی سفارشی نیز به راننده‌ها و مسافران داشت و آن اینکه وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی و بخصوص زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه ارتباط روستایی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد

مجیب حسنی  اظهار کرد: بارش‌ها در نیکشهر از ساعات اولیه بامداد سه شنبه آغاز و باعث طغیان بسیاری از رودخانه ها و انسداد ده‌ها محور روستایی در بخش بنت، مرکزی و آهوران شده است.

وی افزود: با وچجود صدور اخطاریه ها و توصیه به انتقال مادران باردار به نزدیکترین مراکز درمانی متاسفانه طی امروز ۶ مادر باردار در سیلاب گرفتار شدند که با تلاش نیروهای مردمی و امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: با شدت یافتن بارش ها ظهر امروز سد خیرآباد نیکشهر برای دومین بار در ۲ ماه اخیر سر ریز شد.

فرماندار نیکشهر گفت: پیش از این حجم سد خیرآباد ۲۴ میلیون متر مکعب بود که با تشدید بارش ها حجم آب پشت سد به ۲۷ میلیون متر مکعب رسید و سرریز شد.

حسنی افزود: با تشدید بارش ها از ظهر امروز و طغیان رودخانه های محلی راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستا که پل و ابنیه فنی ندارند و یا در مسیر رودخانه هستند، بسته شده است.

وی در ادامه از مردم خواست از تردد غیر ضروری در محورهای شهرستان اجتناب کنند.

سیل راه ارتباطی بیش از 80 روستای نیکشهر را مسدود کرد

امداد رسانی به ۱۰ خانواده آسیب دیده از سیل در نیکشهر

رئیس جمعیت هلال احمر نیکشهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارش های امروز ۱۰ واحد مسکونی دچار تخریب و آبگرفتگی شد که با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر خانواده ها آسیب دیده از سیل اسکان اضطراری داده شدند .

سید اکبر علوی افزود: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تیم های امدادی شهرستان در سه شهرستان نیکشهر، قصرقند و لاشار در مراکز بخش ها و دهستان ها مستقر هستند و اقلام امدادی نیز به تعداد کافی در انبارهای فرعی ذخیره شده است تا در صورت بروز حوادث احتمالی ، خدمات رسانی به مردم در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

  مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی جوی در استان تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا فردا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد