Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «برادرجان» گفت: آمریکا کشور ما و بسیاری از کشور‌های دیگر را متهم به تروریست بودن می‌کند، سوال من این است اگر ما تروریست هستیم پس کاری که شما کردید اسمش چیست؟

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی گفت: اقدام اخیر آمریکا در قبال شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی کار کاملاً اشتباه و غلطی بود، من تعجب می‌کنم که دولت آمریکا چطور به خود اجازه چنین عمل زشتی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: اقدام نابخردانه دولت آمریکا برای تمامی مردم منطقه تبعات بسیار جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت، در این اقدام تنها مردم ایران ضربه نخورده‌اند بلکه مردم آمریکا نیز از این عمل لطمات جبران ناپذیری را تحمل خواهند کرد.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» با نقد عملکرد سازمان ملل نسبت به شهادت سردار سلیمانی افزود: من متوجه نمی‌شوم که واقعاً سازمان ملل چه کاره است، چرا در قبال این اتفاق هیچ واکنش درستی نشان نمی‌دهد؟، سازمان ملل به نحوی برخورد می‌کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، همین سکوت سازمان ملل نشان می‌دهد که هیچ کاره است.

وی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، سردار بزرگ سپاه بود و مسئول امنیت یک کشور بوده است، چطور می‌شود که آمریکا به خودش اجازه به شهادت رساندن چنین شخصیت والایی را می‌دهد.

بازیگر سریال «برادرجان» ادامه داد: آمریکا کشور ما و بسیاری از کشور‌های دیگر را متهم به تروریست بودن می‌کند، سوال من این است اگر ما تروریست هستیم پس کاری که شما کردید اسمش چیست؟، من از مسئولین آمریکایی می‌‎پرسم که معنی ترور چیست، مگر ترور کار فجیعی نیست که خود شما انجام داده‌اید؟. چطور آمریکا همه را محکوم به ترور می‌کند در صورتی که خودش شنیع‌ترین نوع ترور‌ها را انجام می‌دهد؟

منبع: میزان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر دولت آمریکا رسانه سازمان ملل علی نصیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای جانبداری آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که بار دیگر آمریکا در برابر اراده بین‌المللی ایستاد و یک بار دیگر بر موضع خود علیه ملت فلسطین و حق آنان برای تعیین سرنوشت و تاسیس کشور مستقل فلسطین تاکید کرد و از رژیم اشغالگر صهیونیستی برای مصادره حقوق ملت فلسطین حمایت کرد.

 جنبش فتح نیز به نوبه خود اقدام آمریکا در استفاده از حق وتو علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش فتح آمده است که آمریکا همیشه با حمایت همه جانبه از اشغالگری استعماری که تجاوزات وحشیانه آن علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه دارد در برابر حقوق ملت فلسطین و اراده آن‌ها برای دستیابی به آزادی و استقلال ایستادگی کرده است به طوری که مواضع آمریکا حمایت از نسل کشی اشغالگران است که هم اکنون ملت فلسطین با آن مواجه شده است.

ایالات متحده در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، از تصویب قطعنامه‌ای که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این سازمان توصیه شده بود، جلوگیری کرد. ۱۲ عضو شورای امنیت از جمله روسیه و چین به تصویب این سند رای مثبت دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • واکنش عربستان به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است