Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر  (ع) یکسری ویژه برنامه را برگزار کرد.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت هنر مردانی است که میل به جاودانه شدن و عبودیت در راه خدا را در نبرد برای حق و در مسیر تعالی خداوند پیدا کردند و سردار شهید قاسم سلیمانی اجر چهل سال مجاهدت خویش را دریافت کرد و اینک در کنار یاران شهیدش به آرامش ابدی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان بیان داشت: بدون شک وظیفه همه ما، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام و تبیین اهداف مبارزات آن است در همین راستا کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر  (ع) یکسری ویژه برنامه را برگزار کرد.

 

وی به برخی از برنامه های این مراسم اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در اولین گام، اقدام به سیاه پوش کردن مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها و نصب تصاویر سردار شهید سلیمانی بر در و دیوار این مسجد کردیم.

 

سعیدی افزود: راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری کرسی تلاوت نور، سخنرانی با محوریت معرفی شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی و تبیین اهداف مبارزات این سردار شهید و پخش کلیپ های کوتاه متعدد در خصوص خدمات این سردار رشید در کمک به مظلومان و محرومان به ویژه سیل زندگان برخی از این ویژه برنامه هاست.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان داشت: مراسم عزاداری همراه با قرائت زیارت نامه حضرت زهرا سلام الله علیها، شعر خوانی در وصف این سردار رشید اسلام و مداحی از سایر ویژه برنامه هایی است که این کانون تخصصی به منظور  گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی اجرا شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان