Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران از توانمندی بالایی برخوردار هستند و قطعا پاسخ پشیمان کننده‌ای به ترور شهید سلیمانی خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان  امروز یکشنبه (۱۴ دی) در مصاحبه با برنامه «مشق شیدایی» رادیو ایران که به مناسبت شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی انجام شد، در مورد ویژگی‌های سردار قاسم سلیمانی گفت: ایشان از وقتی خودشان را شناختند در خدمت انقلاب اسلامی و مردم بودند، ایشان شخصیتی بودند که پس از پایان جنگ تحمیلی کار را رها نکردند و در جریان مقاومت حضور پیدا کردند، سردار سلیمانی از روح بزرگی برخوردار بودند و این روح بزرگ اجازه نمی داد که ایشان لحظه ای آرامش داشته باشند و تمام وجود ایشان خدمت به مردم انقلاب و رهبری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد: نیروهای مسلح ایران از صلابت و توانمندی بسیار بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعاً پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به ائتلاف عربی، عبری و غربی به خاطر انجام این جنایت خواهند داد.

 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش اظهار کرد: به عنوان یک نظامی و یک سرباز از مردم می‌خواهم که مقداری صبور باشند، برنامه‌ریزی‌های خوبی و وسیعی در حال انجام است و کشورهای محور جریان مقاومت همه پای کار آمده اند ،نیروهای مسلح پای کار هستند و علاوه بر نیروهای مسلح خیزش های مردمی در کشورهای عراق و سوریه و جاهای دیگر علیه استکبار آغاز شده است.

 

او در این راستا افزود : من فکر می کنم در آینده بسیار نزدیک چنان ضربات مهلکی به استکبار وارد خواهد شد که آنها نه تنها از اقدامی که انجام داده اند پشیمان خواهند شد و مجبور می‌شوند منطقه را به فضاحت ترک خواهند کرد، بلکه موجودیت آنها نیز زیر سوال می‌رود و انشاالله وعده خداوند در زمینه نابودی مستکبران محقق خواهد شد و این موضوع به دست رزمندگان جریان مقاومت در آینده نزدیک انجام می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی امیرپوردستان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در نشست خبری گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقدامات دفاع مشروع نیروهای مسلح در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد : این اقدامات تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح کشور بود و ارتش با همراهی نیروهای مسلح برای حراست از مرزها با کسی تعارف ندارد.

امیر سرتیپ سیروس امان الهی برنامه های گرامیداشت روز بیست و نهم فروردین روز ارتش در استان های آذربایجان غربی، و شرقی و همچنین اردیبل را تشریح کرد و گفت: در ٢٩ فروردین ماه امسال برنامه های مختلفی انجام می شود و یگان های تحت کنترل در استان های تحت پوشش شمالغرب رژه نیروهای مسلح برگزار می کنند. 

امیر سرتیپ امان الهی افزود: مراسم رژه  نیرو های مسلح از ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در محل میدان صبحگاه لشکر ۶۴ ارومیه  برگزار می‌شود.

وی  گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،  دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر در این ایام انجام می شود.

فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح بخصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد تاکید کرد: پاسخ متجاوزان این بار محمک و با اقتدار خواهد بود.

امیر امان الهی در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن سازمانی برای کارکنان ارتش گفت: در حال حاضر ٢٣ هزار واحد مسکونی سازمانی در کل کشور ساخته می شود که بیش از بیش از شصت درصد پیشرفت فیزکی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت : اخیرا اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحدی ارومیه در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد. 

وی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان خواهد شد و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز به زودی آغاز می شود. 

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش همچنین گفت: در خصوص نحوه واگذاری زمین های لشکر ۶۴ ارومیه منتظر اجرای کلیه توافقات موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد