Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   الماسی رئیس مرکز تحقیقات و توسعه اجتماعی و دبیر شورا ی عالی اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارگاه های اخلاق حرفه ای برای دانشجویان و دستیاران جدید الورود همزمان با جشن سالانه جشن روپوش سفید در آستانه ورود به دوره بالینی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: کمیته تدوین درسنامه آداب پزشکی و تدوین درسنامه ویژه رشته های دندانپزشکی، و فوریت های پزشکی و پزشک خانواده با همکاری اعضای شورای عالی اخلاق دانشکاه باید تشکیل شود.


او افزود: تدوین منشور اخلاق حرفه ای در دانشکده ها، اختصاص و تدوین یک فصل از درسنامه آداب پزشکی به آشنایی با پوشش حرفه ای و برگزاری کلاس های آموزشی اخلاق حرفه ای با امتیاز بازآموزی ویژه پزشکان و پرستاران در ارتقاء دانش اخلاق حرفه ای بسیار موثر است.


 او گفت: متناسب سازی و بهسازی فضای کلینیک ها و مطب ها در راستای رعایت ویزیت جداگانه بیماران،برگزاری جلسات مشترک بیمارستانها و مدیرگروه آموزشی در رفع چالشهای موجود در زمینه اخلاق و پوشش حرفه ای و تشکیل تیم و یا کمیته ای با هدف ارزیابی بیرونی کمیته های اخلاق بیمارستانی و ارزیابی رضایت گیرندگان خدمت نیز مصوب شد.


او بیان کرد: همچنین تقویت روابط عمومی مراکز درمانی و استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی فعالیت های صورت گرفته حیطه اخلاق حرفه ای از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویزیت رایگان منشور اخلاق حرفه ای شورای عالی اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیر حرفه‌ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • فوری: احضار دو استقلالی به کمیته اخلاق!