Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به کاهش ابرها طی امشب و فردا صبح، کاهش محسوس دما به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز ناپایداری‌های ضعیف در سطح استان تداوم داشت و بارش پراکنده را شاهد بودیم که به‌تدریج از مقدار ابرناکی کاسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به کاهش ابرها طی امشب و فردا صبح، کاهش محسوس دما به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در برخی از مناطق استان در صبح فردا تا منفی ۱۰ درجه سلسیوس برسد و روند دمایی در استان، از فردا تا روز پنجشنبه در طول روز به‌صورت تدریجی خواهد بود.

وی گفت: در روزهای پایانی هفته جاری سامانه ناپایدار دیگری وارد استان خواهد شد.

انتهای پیام/3463/666


 

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی دما هوا بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه