Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود که حدود ساعت ۱۴ روز سه شنبه پیکر شهدا به گلزار شهداء برسد و تا غروب در محل تعیین شده (کنار مزار شهید یوسف الهی) به خاک سپرده شود.

"احمد گروهی" در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سپهد قاسم سلیمانی گفت: تصمیم نهایی این شد که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در کنار شهید یوسف‌الهی به خاک سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فردا شب حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ یا ۲۱ مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود و این مراسم تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ادامه خواهد یافت و شاید پیکر مطهر شهید نیز در مصلی امام علی (ع) تا نماز صبح برای وداع مردم با این شهید عزیز نگه داشته شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان اظهار کرد: در روز سه شنبه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه نیز مراسم تشییع پیکر شهدای جمعه خونین ۱۳ دیماه، از میدان آزادی شهر کرمان آغاز و تا گلزار شهدا ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم که جمعیت کل این مسیر(آزادی تا گلزار شهدا) باشد و همچنین پیش‌بینی می‌شود که حدود ساعت ۱۴ پیکر شهدا به گلزار شهداء برسد و تا غروب در محل تعیین شده به خاک سپرده شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه شب شام غریبان گفت: بنیاد شهید استان بعد از خاکسپاری این شهید سرافراز تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه برنامه‌های متنوعی در گلزار شهدا خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم میرزایی مادر شهیدان والامقام بیژن و داوود حدّادیان کوپائی دعوت حق را لبّیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
پیکر مادر این شهیدان بزرگوار از میدان نماز به سمت گلستان شهدای کوهپایه برگزار شد.
شهیدان بیژن ۲۶ مهرماه ۱۳۶۴ در منطقه مریوان کردستان در حین دیده بانی به واسطه موج انفجار ناشی از خمپاره و برادر این شهید، داوود حدّادیان ۱۸ آذرماه ۱۳۶۶ در منطقه فاو بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس