Web Analytics Made Easy - Statcounter

تندگویان گفت: حتی یک تار موی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هیچ‌کدام از سرداران و ژنرال‌های آمریکایی قابل مقایسه نیست و حتی اگر همه آن‌ها هم از بین بروند باز هم هیچ شباهت و مقابله‌ای در رابطه با رفتن ایشان نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پی به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار عزیز کشورمان را تسلیت و تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که افتاد دور از ذهن نبود و تنها روز آن را نمی‌دانستیم چراکه این توفیق تنها نصیب مردان بزرگ می شود و ایشان سال‌ها بود که مشتاق این اتفاق بودند.

او ادامه داد: موضوعی که امروز در کشور اتفاق افتاده است و از واکنش مردم و جوانان می توان فهمید این است که باید پاسخ مناسبی به این اتفاق داده شود و این پاسخ مناسب هم قطعا این نیست که بگوییم چون سردار ما شهید و ترور شده ما هم مشابه این رفتار را انجام خواهیم داد. چراکه ارزش و حتی یک تار موی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هیچ کدام از سرداران و جنرال های آمریکایی قابل مقایسه نیست و حتی اگر همه آن ها هم از بین بروند باز هم هیچ شباهت و مقابله ای در رابطه با رفتن ایشان نشده است.

تندگویان تصریح کرد: واقعیت این است که با این اتفاق، چهره حقیقی آمریکا که سال‌ها با زورگویی حرکت کرد و هرآن چیزی که می‌خواست را با استکبار انجام داد و سپس لباس صلح‌طلبی را پوشید و تلاش کرد تا شکل دیگری از خود را به نمایش بگذارد، به خوبی دیده شد. اگر شک داشتیم ذره‌ای آمریکا به دنبال صلح‌طلبی و رفتار صلح‌جویانه است، این رفتار ما را به یقین رساند که اینگونه نیست و جز ایجاد جنگ، درگیری، قتل، غارت و ترور نیت دیگری ندارد.

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: چهره واقعی آمریکا در اتفاق اخیر دیده شد و جوانان ایران آن را به خوبی فهمیده‌اند و همین بزرگترین انتقامی است که می‌توانستیم در پی از دست دادن شخصیت بزرگ کشورمان از آمریکا بگیریم. امروز به تمام جوانان کشور ثابت شده این نظام استکباری در دنیا وجود شرعی و قانونی ندارد و جایگاهی برای صحبت و مذاکره نگذاشته است. خدا را شکر می‌کنیم که چهره واقعی آمریکا نشان داده شد و جوانان نیز همین دیدگاه و تفکر را دارند و آماده‌اند به دستور رهبر انقلاب برای مقابله با این اتفاق در تمامی عرصه‌ها پای کار باشند و هرچیزی که خواست این نظام باشد را با جان و دل می‌پذیرند. 

او خاطرنشان کرد: در این چند روز که از شهادت سردار سلیمانی گذشت جوانان در سراسر کشور با مراسم و عزاداری و تبدیل خانه‌های جوان به محله‌هایی برای عزاداری، در سوگ این اتفاق نشستند. پاسخ جوانان به وضوح روشن است و نیازمند توضیح نیست. گواه این ادعا این است که امروز هنگامی که به فضاهای مجازی که محل اصلی حضور جوانان است مراجعه می کنید متوجه خواهید شد که این اتفاق موجب پیدایش یک وحدت عجیب در کشور شده است. 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به عنوان فرزند «شهید محمدجواد تندگویان» خطاب به خانواده شهید سلیمانی گفت: به شما تبریک می‌گویم. این اتفاق، رویدادی دلنشین برایتان است چراکه جز این هیچ چیز دیگری لایق ایشان نبود و این شکل از شهادت، همانی بود که در شان و منزلت سردار سلیمانی بود. چراکه سردار سلیمانی سال‌ها در مناطق جنگی بودند و شهادت به ایشان بسیار نزدیک بود اما شهادت به این شکل زیباترین اتفاقی بود که قسمت ایشان شد و پیام بزرگی به همراه داشت که نه تنها ایران بلکه تمامی کشورها که در عرصه مقاومت دخیل بودند، به هم ریخت و همه آن‌ها را عزادار کرد. به آن‌ها تبریک می‌گویم به دلیل وجود چنین پدر و همسری. فرزندان شهدا پس از این اتفاق دوباره یتیم شدند و امیدوارم در کنار یکدیگر ادامه دهنده راه آنان باشیم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رهبر انقلاب شکر قتل معاون وزیر وزارت ورزش و جوانان محمدمهدی تندگویان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان