Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:57:45 GMT

استعفای سرمربی قشقایی در آستانه شروع لیگ !

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۱۶۷۶

استعفای سرمربی قشقایی در آستانه شروع لیگ !

مهدی فروردین در اعتراض به مسائل مالی و عدم توجه مسئولین تیم از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فروردین که از هفته ششم به عنوان سرمربی قشقایی انتخاب شد با اشاره به اینکه در هفت بازی گذشته ۴ برد، دو تساوی و یک شکست کسب کرده، گفت: من هیچ اراده ای از مسئولین تیم برای حل مشکلات تیم قشقایی نمی بینم و به همین دلیل از تیم استعفا می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مهم ترین زمان آماده سازی تیم های لیگ یکی در نیم فصل را  از دست داده ایم. من نزدیک به یک هفته است هیچ کدام از مسئولان تیم را ندیده ام. سرپرست ما پروازی است و مدیر تیم نیز در دسترس تیم نیست.


وی ادامه داد: ابتدا با همه وجودم از هواداران قشقایی بابت این تصمیم عذرخواهی می کنم. و در وهله بعدی از بازیکنان و کادر فنی که با تمام وجود با مشکلات ساختند و شدیدترین بحران ها را پشت سر گذاشتند و با فداکاری بالا کار کردند تشکر می کنم و بابت این تصمیم از انها پوزش می خواهم.


فروردین خاطر نشان کرد : در قشقایی نه تنها مشکلی حل نمی شود، بلکه روز به روز بر مشکلات افزوده شده است. در زمان رضا عنایتی هم مشکلات وجود داشت اما به این شدت نبود، اما بخاطر عرقی که به باشگاه و هواداران داشتیم ماندیم و دم نزدیم چرا که هدفی جز ارتقای تیم قشقایی و فوتبال فارس نداشتیم .


سرمربی مستعفی قشقایی گفت: خیلی خلاصه بگویم برای موفقت یک تیم مولفه های زیادی کنار هم قرار می گیرند، که در قشقایی فقط بازیکن هوادار و کادر فنی وجود دارد. دست به دست هم دادیم تا با ایجاد فضایی صمیمی و همدلی دستاوردهای خوبی برای قشقایی داشته باشیم و تیم را در حالی که فقط ۴ امتیاز داشت به رده های میانی برسانیم  و ۲۰ امتیازی شویم، اما همچنان در بهترین و حیاتی ترین زمان فصل پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. بازیکنانمان یک طرفه قراردادشان فسخ میشود، بازیکنان مصدوم به حال خود رها شده اند و توجهی به انها نمی شود.


فروردین تاکید کرد:کادر فنی هیچ دریافتی نداشته است ، اما دلیل من برای خروج از تیم مالی نیست،من سه مرتبه در قشقایی کار کرده ام که در این سه بار حضور هیچ دریافتی نداشته ام. مشکل این است که من هیچ اراده ای برای حل مشکلات قشقایی از سوی مسئولین تیم نمیبینم . برای مثال یک موضوع ساده و بدون هزینه برگرداندن شخصی است که تمام فعالیت های پزشکی،ماساژ و حتی تغذیه تیم را برعهده داشته اما با وجود اینکه ۲۰ روز از درخواست ما میگذرد هیچ اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است و تیم بدون پزشک و ماساژور تمرین میکند و مربیان خودشان باید همه کاری کنند و جای سرپرست پروازی ما هم باشند.


وی اضافه کرد: من همیشه در روزهای سخت همه چیزم را وقف قشقایی کرده ام و از خانواده و مسایل دیگر گذشته ام اما ماموریت من در قشقایی به پایان رسیده است امیدوارم هواداران تصمیم مرا به حساب پشت کردن به تیم ندانند ،ارزو می کنم رفتن من شرایط را به نفع قشقایی کند تا مسئولین تیم به خودشان بیایند.


من از تمام ارگان ها و مسئولین مثل کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس ،هیات فوتبال فارس و شیراز و همکاران خودم و بازیکنان و تماشاگران و اهالی رسانه تشکر می کنم. اگر کمک مالی به این تیم شده لطف بوده و هیچ ارگانی و شخصی وظیفه نداشته به تیم کمک کند و باید کمک ها سازماندهی شود .

 

گفتنی است رقابت های لیگ یک از سه شنبه هفته جاری آغاز می شود و تیم قشقایی باید در کرمان به مصاف شاگردان مجتبی حسینی برود.

 

دسته یک قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه

محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد پارکینگ‌های شهر کرمانشاه بطور دقیق مشخص نیست، گفت : متاسفانه هر کس، زمین خالی پیدا کرده بدون هیچ مجوز و پروانه‌ای آن را به پارکینگ تبدیل کرده و هر مبلغی که تمایل دارد از مردم گرفته و به هیچکس هم پاسخگو نیست، حتی برخی از آنها بابت پارک در معبر جلوی پارکینگ هم از مردم پول می‌گیرند.

حیدری به نارضایتی بالای مردم از وضعیت پارکینگ‌های شهر اشاره و تصریح کرد: عمده نارضایتی مردم در دو موضوع قیمت بالا و دلبخواهی و نیز عدم پاسخگویی مسئولین پارکینگ در صورت بروز خسارت است.

وی افزود: پارکینگ‌ها در حال حاضر هر مبلغی که بخواهند از مردم می‌گیرند و هیچ نظارتی در این زمینه وجود ندارد. از طرفی اگر داخل پارکینگ اتفاقی برای خودرو رخ دهد (تصادف و...) هیچکس پاسخگو نیست.

حیدری گفت: در صورت وقوع سرقت در پارکینگ هم تنها پلیس ورود کرده، اما مسئولین پارکینگ پاسخگو نبوده و مسئولیتی را قبول نمی‌کنند، درحالی که هر مقدار که بخواهند از مردم پول می‌گیرند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم ساماندهی این وضعیت گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها عزم مسئولین استان و فرمانداری کرمانشاه را می‌طلبد و پلیس هم قطعا در این زمینه مطالبه‌گر است و باید قبل از راه‌اندازی هر پارکینگ از پلیس راهور در خصوص مشکلات ترافیکی آن استعلام گرفته شود.

حیدری با اشاره به نیاز شهر کرمانشاه بویژه در بافت مرکزی آن به پارکینگ گفت: تنها در محدوده پارکینگ شهرداری از چهارراه مدرس تا میدان انقلاب حدود ۴۶۰ پزشک مستقر هستند، در حالی که پارکینگی برای بیماران و مراجعان آنها وجود ندارد و همین امر موجب شده بسیاری در حاشیه خیابان پارک کرده و موجب ایجاد گره‌های ترافیکی در طول مسیر شوند.

وی افزود: مطالبه پلیس راهور این است که در این محدوده شهر پارکینگ‌های طبقاتی بصورت ساماندهی شده و تحت نظارت احداث شود و از طرفی مجوز جدید به پزشکان برای استقرار در این محدوده شهر داده نشود.

رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه با تاکید دوباره بر ورود مسئولین استان به موضوع پارکینگ‌ها گفت: این موضوع در سطح مدیران یک یا دو نهاد حل نمی‌شود و باید مسئولین استان در این زمینه ورود کنند.

وی افزود: علاوه بر ساماندهی پارکینگ‌های شهر، ما به تعدادی پارکینگ برای خودرو‌های سنگین در محدوده ورودی‌های شهر از سمت قزانچی، جاده بیستون و جاده سنندج نیاز داریم که در این زمینه هم مسئولین مربوطه باید چاره‌اندیشی کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی