Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه عربستان با انتشار یک پست توئیتری مجدداً از اقدامات ترکیه در لیبی انتقاد کرد.

اخبار بین‌الملل- در این پست توئیتری آمده است: اقدامات اخیر ترکیه در قبال لیبی در سایه موافقت پارلمان این کشور برای اعزام نیروهای نظامی به لیبی محکوم است.

در ادامه این پست تاکید شده است: این اقدامات، امنیت و ثبات لیبی و امنیت کشورهای عربی و منطقه را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که اقدامات ترکیه مداخله در امور داخلی یک کشور عربی و نقض عرف های بین المللی به شمار می رود. عربستان پیشتر نیز از اقدامات ترکیه در لیبی انتقاد کرده بود.

این در حالی است که عربستان و امارات از نیروهای ارتش ملی لیبی در برابر نیروهای دولت وفاق ملی این کشور حمایت تسلیحاتی به عمل می آورند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیبی عربستان ترکیه لیبی وزارت خارجه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام پنجمین تانک آمریکایی آبرامز متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد در نبرد میان نیروهای روسی و نظامیان اوکراینی در نزدیکی آودیوکا، یک تانک آمریکایی آبرامز دیگر، متعلق به ارتش اوکراین، منهدم شد.

این پنجمین تانک آمریکایی آبرامز است که در نبرد میان نیروهای روسی و اوکراینی هدف قرار گرفته و منهدم می شود.

وزارت دفاع روسیه دیروز هم اعلام کرد که نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه دیروز اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6064318

دیگر خبرها

  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد