Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام توسط آمریکای جنایتکار نتجیه عکس داد و از برکت خون پاک او و همرزمانش، نقشه‌های این دشمن پلید در بین مردم جهان نقش بر آب شد.

وی اظهار داشت: زمانی که داعش با اقدامات ددمنشانه و رعب‌انگیزش، خواب را از چشم مردم دنیا ربوده بود این سرباز ولایت دلاورانه، اعضای این گروهک تکفیری را به خاک و خون کشاند و آرامش را برای مردم منطقه به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان افزود: دستاورد عظیم امنیت برای دنیا به‌ویژه کشورهای منطقه، یادگار سردار سلیمانی است و حضور میلیونی مردم در سوگ او برای ادای دین و اعلام بیعت با تداوم راه اوست.

وی، مظلومانه زیستن، تلاش برای تامین امنیت جامعه اسلامی و حضور همیشگی در صحنه دفاع از حق در برابر باطل را از ویژگی های این بزرگمرد تاریخ جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز همه آحاد مردم برای زنده نگهداشتن نام و یاد آن شهید والامقام و ادامه راهش، مسوولیت دارند.

حجت‌الاسلام صالحیان افزود: شهادت او منشاء یک تحول عظیم در سیر مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در سراسر جهان خواهد بود و راهی که او آغاز کرد با مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی تا دستیابی به پیروزی ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه یاد و نام این شهید والامقام و حماسه‌سازی های درخشان او برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است، تاکید کرد: انتقام خون پاک این شهید از جنایتکاران گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحیان افزود: تاریخ اسلام گواه این است که هر جا مصیبت بزرگی برای امت اسلام پیش‌آمده، پیروزی بزرگی از سوی خداوند متعال نصیب مسلمانان شده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در اثر حمله پهپادی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ ریس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم  انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی آیت الله خامنه ای رهبر معظم جمهوری اسلامی خواب کشورهای منطقه آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگینامه شهدا سرشار از درس است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت گفت: زندگی‌نامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه درس‌های عمیقی را به ما می‌دهد، بنابراین باید از آن نهایت بهره را ببریم تا در مسیر درست گام برداریم.

سرهنگ حسین اشرفی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، دوباره مردم ایران با شهادت سردار حجازی داغدار شد چراکه این افراد سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمندی برای میهن اسلامی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت با یادآوری اینکه سردار شهید محمد حجازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس به شهادت رسید، تصریح کرد: ایشان مسئولیت‌های مهمی از ابتدای دفاع مقدس در سپاه برعهده داشتند؛ از فرماندهی قرارگاه‌های مختلف کشور تا فرماندهی بسیج و سپاه لبنان را عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه ایشان نقش بسزایی در تحقق مسلح کردن کرانه باختری به فرمان رهبر انقلاب داشتند، ادامه داد: ملت قدرشناس ایران به طور قطع راه این بزرگوار را ادامه خواهد داد.

این مسئول خدمت در گمنامی را مهم‌ترین ویژگی ایشان برشمرد و ادامه داد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب اسلامی صمیمانه تلاش کرد و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

اشرفی با بیان اینکه سردار حجازی به معنای واقعی کلمه شجاع بود و خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت، اضافه کرد: بنابراین لازم است شهدایی بزرگ همچون ایشان را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم تا از این طریق روز به روز قدرت بازدارندگی ملت ما افزوده شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است