Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور پرشور مردم پایتخت در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش درباره پوشیدن لباس رزم در این وداع گفت: نگرانی دختر حاج قاسم سلیمانی برای انتقام پدرش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای انجام انتقام سخت اینگونه در مراسم تشییع حاضر شدیم. با لباس رزم آمدم که بگویم به هیچ وجه خون حاج قاسم هدر نخواهد رفت. ان شاء الله جبهه‌ مقاومت تا نابودی نظام سلطه، هدف شهیدمان را تعقیب خواهد کرد.

او درباره جمعیت فراوان حاضر در مراسم تشییع بیان کرد: این جمعیت، نشانه قیامت هزاره سوم است. شور، عظمت و عشق مردم نظیر ندارد. دلیلش این است که حاج قاسم را در اوج عظمت، عزت و صلابت، مظلومانه شهید کردند. حاج قاسم امری ظاهری مانند سپهبد و سرداری دارند که تمام نظام سلطه را به چالش کشیده و موازنه قدرت را به هم ریخته است.

تهرانی افزود: اما مهم‌تر از آن امر باطنی است. این هیجان صرفا به دلیل مسائل ظاهری نیست. حقیقت این است که حاج قاسم سلیمانی بین خودش و خدا را اصلاح کرده بود. امیر المومنین در نهج البلاغه می فرمایند کسی که بین خودش و خدا را اصلاح کند خدا بین او و مردم را اصلاح می کند. این عظمت برخواسته از حس حمایت از مظلوم است، حقیقت مقاومت بوده و ریشه در عاشورا دارد، رنگ و بوی حسینی است که این غوغا را به پا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان