Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ؛ فرودگاه بین المللی جزیره کیش جزء معدود فرودگاه هایی است که در آینده نزدیک قابلیت پذیرش هواپیماهای پهن پیکر"ایرباس380" را خواهد داشت از اینرو این فرودگاه دوران طلایی خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمد سعید شرفی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی آتش نشانی و نجات فرودگاهی در کیش، با بیان اینکه 14 نفر آتش نشان از میان 371 نفر شرکت کننده طی فرایند آزمون استخدامی پذیرفته شدند و آموزش های امداد و نجات را فرا گرفته اند، افزود: امروز برای آتش نشانان شروع یک پایان است و آموزش های بعدی به روز رسانی دانش، مدیریت های ذهن، فیزیک بدنی، احساسات و همچنین  فعالیت های گروهی است، که این فرایند آموزشی باید ادامه و ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به آتش نشانان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش گفت: هر کدام از آتش نشانان باید دست راست معاون عملیاتی، معاون هوانوردی، و مدیر ایمنی فرودگاهی باشد و قبل از وقوع هر خطری که باعث تهدید فرودگاه، مسافر و زیر ساخت ها می شود؛ شناسایی و برای آن راه حل پیدا کند.

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که فرودگاه کیش از معدود فرودگاه های کشور است که خود متولی برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات است؛ افزود: امروز با امضای گواهینامه آتش نشانان، علاوه بر این که خوشحالم، بلکه به آن افتخار هم می کنم؛ به دلیل اینکه مسئولیتی که هر کدام از شما دارید و باید انجام دهید قابل جبران نیست.

وی با اشاره به عملیات اجرایی توسعه و نوسازی باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش که با طول 4300 متر و عرض 75 متر به عنوان یکی از بزرگترین باند های کشور تا 12 ماه آینده به بهره برداری می رسد؛ افزود: فرودگاه بین الملل جزیره کیش جزو معدود فرودگاه هایی است که در آینده نزدیک قابلیت پذیرش هواپیماهای پهن پیکر"ایرباس380" را خواهد داشت که این نوید بخش این است که این فرودگاه دوران طلایی خود را آغاز کرده است.

مهندس علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با بیان اینکه دوره های آموزشی امداد و نجات در بخش های مختلف برای ارائه خدمات فرودگاهی به گردشگران، تجار  و بازرگانان برنامه ریزی شده است؛ گفت: برگزاری این دوره ها همواره مورد تاکید سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر افزایش دوره های آموزشی، تخصص و ایجاد انگیزه در پرسنل مجموعه آتش نشانی فرودگاه بین المللی کیش است که این مهم با کمک و یاری سازمان هواپیمایی کشوری محقق شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با اشاره به این که جزیره کیش با دو محور گردشگری، رونق اقتصادی و توسعه تجارت توسط سازمان منطقه آزاد کیش مدیریت می شود؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه از لحاظ میزان تردد در کشور است باید تجهیزات و خدمات با کیفیت به گردشگران، تجار و بازرگانان، ارائه داده شود.

مهندس علی عرب فعالیت های شرکت توسعه بنادرو فرودگاه های منطقه آزاد کیش، تدوین و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بنادر و فرودگاه ها، اجرای پروژه های زیر ساختی فرودگاهی، ارائه خدمات بندری و فرودگاهی متناسب به گردشگران را از جمله فعالیت های این شرکت برشمرد و افزود: بیش از 30فرصت سرمایه گذاری که مربوط به زیر ساخت های فرودگاهی است شناسایی و تدوین شده و کلنگ زنی باند جنوبی فرودگاه با طول 4400 متر و 75 متر عرض تا  سال آینده به اتمام خواهد رسید و همچنین بحث های ایمنی فرودگاهی یکی دیگر از اقدامات مهمی می باشد که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: سعی می­کنیم قبل از نوروز ساعت کار فرودگاه بین المللی کیش شبانه روزی شود و تاخیراتی که در پروازها پیش می آید بعد از 12 شب انجام شود و همچنین بعد از آن، پیگیر دریافت گوهینامه  بین المللی "آسمان باز" را خواهیم داشت.

عزت الله محمدی مدیرکل فرودگاه های سازمان منطقه آزاد کیش لزوم ارتقای سیستم های زیر بنایی، نیروی انسانی و تجهیزاتی فرودگاه بین المللی کیش را از اولویت های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش برشمرد و خاطر نشان کرد: برنامه جذب 14 نفر نیروی جدید آتش نشانی در یک فرایند پنج مرحله ای کاملا رقابتی در 96 روز با 450 ساعت توسط 25 استاد برجسته کشور برگزار شد.

عزت الله محمدی­ افزود: سیستم آتش نشانی برابر مقررات صنعتی بین المللی ایکائو 9137 و 9114 است و سرفصل های دوره های آموزشی آتش نشانی فرودگاهی، در یک دوره متمایز با دوره های آتش نشانی شهری، با یک کمیت و کیفیت مناسب برگزار شد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه دوره آموزشی آتش نشانی و نجات فرودگاهی در جزیره کیش، محمد سعید شرفی مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، مهندس علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش و عزت الله محمدی مدیرکل فرودگاه های سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت سازمان هواپیمایی کشوری فرصت های سرمایه گذاری فرودگاه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در گفتگوی اختصاصی، با اشاره به پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش به عنوان یکی از ظرفیت‌های جذب گردشگر ، افزود: شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش در حال رفع نواقص موجود برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده فرودگاه بین المللی کیش پس از مهرآباد و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور در ایام تعطیلات نوروز معرفی شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی عملکرد مناطق آزاد و قرار گیری سازمان منطقه آزاد کیش در رده سفید، گفت: جزیره کیش در بسیاری از شاخص‌ها سرآمد مناطق آزاد کشور است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌ مناسب، زمینه رشد و ارتقاء شاخص‌های توسعه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به لزوم تغییر برخی شاخص در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: مناطق آزاد دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و هر منطقه باید با شاخص‌های بومی خود سنجیده شود.

سرهنگی به اقدامات جذب سرمایه گذار در کیش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مذاکرات با سرمایه گذاران در سال گذشته به نتیجه رسیده و برخی نیز امسال به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بسته‌های سرمایه گذاری در کیش تهیه و تدوین شده و در مرحله اول این بسته‌ها به سرمایه گذاران پیشنهاد داده خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به دلایل وقفه عملیات ساخت مسکن سایه سار در کیش، گفت: تغییرات در طراحی و نقشه ساختمان‌ها، علت تاخیر در اجرای عملیات ساخت این پروژه مسکونی است.

وی گفت: با ارائه طرح‌ها و نقشه‌های جدید و مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده، زیر ساخت‌های لازم برای آغاز عملیات ساخت مسکن سایه سار فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • جزیره‌های دریاچه ارومیه بعد از ۵ سال در محاصره آب + فیلم | بارندگی‌ها چشم ایران را از خوشحالی پر آب کرد
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین