Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@00:52:40 GMT

خون سردار سلیمانی زمینه‌ساز ظهور است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۴۶۰۰

خون سردار سلیمانی زمینه‌ساز ظهور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انقلاب اسلامی که ۴۰ سال پیش تحقق یافته حالا در شرایطی قرار دارد که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور شود؛ بنابراین هیچ قربانی‌ای مانند حاج قاسم سلیمانی نمی‌توانست در زمینه‌سازی ظهور تأثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: خون شهید سلیمانی حیات جدیدی را به جامعه می‌دمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و به نظر می‌رسد این گام نیاز به یک قربانی داشت؛ قربانی‌ای که تراز اهداف انقلاب اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انقلاب اسلامی که ۴۰ سال پیش تحقق یافته حالا در شرایطی قرار دارد که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور شود؛ بنابراین هیچ قربانی‌ای مانند حاج قاسم سلیمانی نمی‌توانست در زمینه‌سازی ظهور تأثیرگذار باشد.

محمودی خاطرنشان کرد: امیدوارم که خون حاج قاسم سلیمانی منشأ وحدت جهان اسلام و بیداری جهان اسلام در برابر استکبار باشد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: محسن محمودی ظهور امام زمان شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بسیج دانشجویی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در پی حمله موشکی سپاه به رژیم جعلی صهیونیستی در مراسمی با پخش شیرینی و سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

امام جمعه میاندوآب در این اجتماع با تبریک پیروزی‌های ظفرمندانه سپاه پاسداران و محور مقاومت در عملیات یوم انتقام از سپاه پاسداران به عنوان دژ مستحکم اسلام در برابر استکبار جهانی یاد کرد.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در ادامه افزود: در طول تاریخ بشریت همیشه نور و ظلمت و حق و باطل باهم درگیر بوده و تا روز قیامت این تضاد ادامه خواهد داشت؛ چراکه انسان‌ها برای به‌دست آوردن منافع خویش همیشه باهم در تضاد هستند.

وی متذکر شد: در این برهه از تاربخ استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر ترور و جنایتی می‌زند و با به شهادت رساندن سرداران بزرگ اسلام دنبال تضعیف مکتب اسلام و جایگاه اولین قبله مسلمانان است که با هوشیاری حافظان و مدافعان سبزپوش انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها دشمن ناکام مانده و امروز شهادت سرداران بزرگی همچون سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک و نزدیک‌تر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد