Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:00:27 GMT

قم میزبان مسابقات ووشوی کمربند طلایی کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۵۴۷۴

قم میزبان مسابقات ووشوی کمربند طلایی کشور شد

جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کمربند طلایی قهرمانی کشور سبک "لی چوان ووشو" در ۴ رده سنی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اول و دوم اسفند در ورزشگاه جواد الائمه (ع) قم برگزار می‌شود.

وی افزود: میزبانی این مسابقات بر پایه طرح توسعه ووشو در قم و ارتقای جایگاه ووشوی استان قم در عرصه کشور صورت می‌گیرد و ووشوی قم برنامه گذشته خود مبنی بر حضور جدی در عرصه میزبانی از رویدادهای کشوری را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در حوزه قهرمانی، ووشوی قم با حضور تیمی قدرتمند در لیگ دسته اول مردان کشور که مدعی صعود به لیگ برتر است چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشته است و تیمی در دسته اول در اختیار داریم که آینده ووشوی قم را با دورنمایی امیدبخش ترسیم کرده‌اند.

محمدزاده بیان داشت: در بخش بانوان در لیگ برتر کشور تیمی از قم حضور دارد که حضور این تیم فرصت دیگری برای دختران ووشوکار قم به منظور تجربه اندوزی و حضور در فضای برترین‌های کشور محسوب می‌شود و هیئت ووشو تلاش کرده است با وجود محدودیت‌ها این فضا را برای ووشوی بانوان قم فراهم کند.

وی عنوان کرد: مسیر توسعه ووشوی قم مسیری است که به طور هماهنگ با تلاش همه جانبه باشگاه‌ها، مربیان، ورزشکاران و همه اعضای خانواده ووشوی قم در هر دو بخش مردان و زنان طی می‌شود و هر موفقیتی که به دست می‌آوریم متعلق به تمام اعضای خانواده ووشوی قم است.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: با وجود اینکه ووشوی قم دچار تنگناهای مالی است اما تاکنون اجازه نداده‌ایم این تنگناها حس شود و انگیزه و امید برای پیشرفت ووشوی قم همچنان در حال تقویت است.

کد خبر 4818072

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو مسابقات ووشو قم اخبار ورزشی قم قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف شیراز گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی