Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: شهادت سردار شهید سلیمانی کل کشور، منطقه و حتی جهان را تحت تاثیر قرار داد.
به گزارش آریا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در جمع شرکت کنندگان در مراسم ختم قرآن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز یکشنبه در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: علت اینکه از واقعه شهادت وی همه متاثر شدند، اخلاص، تواضع، ساده زیستی، تشریفات گریزی و عشق به رهبری و مردم از ویژگی‌های بارز آن شهید بزرگوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: به لحاظ نفوذ معنوی بعد از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، فردی به نفوذ شخصیتی ایشان ندیده ایم.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی اضافه کرد: او با شجاعتی بی نظیر در تیررس دشمن قرار می‌گرفت و صحنه‌های نبرد با دشمنان را هدایت و مدیریت می‌کرد.
وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب است و یکی از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و مکتب امام و رهبری، تربیت چنین افرادی است.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: باید نسل جدیدمان را با این گونه شخصیت‌ها آشنا کنیم؛ او قهرمان عرضه جهاد است و خداوند شهادت را که آرزوی او بود، نصیبش فرمود؛ خداوند او را با شهدای کربلا محشور کند و ما را قدردان خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی منطقه و جهان سید رضا تقوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است