Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، پیکر شهدا با شعارهای حیدر حیدر مردم انقلابی در حال تشییع به سمت میدان انقلاب است.

همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی، دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران در ضلع شرقی میدان انقلاب اسلامی تجمع کرده‌اند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش فارس، تعدادی از دانشجویان با لباس رزم و برخی هم کفن پوش در این تجمع شرکت کرده‌اند، آنها با در دست داشتن دست نوشته‌هایی آمادگی کامل خود را برای حضور در میدان نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی و گرفتن انتقام سخت از آمریکا اعلام کردند.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقداماتی است که از سوی دانشجویان در این تجمع صورت گرفت. دانشجویان در ادامه این تجمع همگام با اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهید سلیمانی را تا میدان آزادی تشییع خواهند کرد.

همچنین،  منتقمین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان،‌ با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با مضامینی همچون «لال شود زبانی که پس از سلیمانی حرف از مذاکره با آمریکا بزند» تکلیف مذاکره با آمریکا را تعیین کردند.

بردار رئیس دولت اصلاحات هم آمد

همچنین علی خاتمی برادر و رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات برای شرکت در مراسم وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی حضور یافت. 

حلق‌آویز کردن نمادین عروسک ترامپ توسط مردم

برنابر گزارش ایسنا، خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در این مراسم حضور چشمگیری دارند و خبرنگار نیویورک تایمز در توئیتی حضور مردم را میلیونی و در ۲۵ سال اخیر بی‌سابقه دانسته است. یک خبرنگار المانیتور هم با اشاره به مراسم تشییع شهید سلیمانی در توئیتر خود نوشته است: من تاکنون چنین چیزی در ایران ندیده‌ام. حتی مراسم‌های مذهبی این گونه (مردم) را جمع نمی‌کند که قاسم سلیمانی کرده است. خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی هم نوشته است: دستور ترامپ برای ترور سلیمانی نتیجه عکس‌دهد.

مردم همچنین با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حلق‌آویز کردن نمادین عروسک ترامپ، انزجار خود را از این اقدام تروریستی ایالات متحده و حامیان عبری-عربی‌اش اعلام کردند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1339326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی مذاکره مذاکرات ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی در روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده با آنکه اسرائیل و اوکراین قادر به دفاع از خود هستند، اما برای انجام این کار به کمک‌های ایالات متحده وابسته‌اند.

جو بایدن در ادامه با بیان این ادعا که ایران و روسیه خواستار نابودی اسرائیل و اوکراین هستند نوشته است: «ما نباید هیچ یک از این پیامد‌ها را بپذیریم.»

بایدن در این مقاله با بیان اینکه «الان وقت تنها گذاشتن دوستانمان نیست» از مجلس نمایندگان آمریکا خواست طرح اضطراری امنیت ملی برای کمک به اوکراین و اسرائیل را به تصویب برساند. 

رئیس‌جمهور آمریکا نوشته است: «با آنکه هر دو کشور قادرند از حاکمیت خودشان دفاع کنند آنها برای انجام این کار به کمک آمریکا از جمله سلاح‌های آمریکایی وابسته‌اند.»

وی اضافه کرده است: «هم اوکراین و هم اسرائیل از سوی دشمنانی که به دنبال نابود کردن آنها هستند هدف حملاتی آشکار قرار گرفته‌اند.»

بایدن در ادامه ادعای خود نوشته است: «پوتین می‌خواهد مردم اوکراین را تحت انقیاد خود آورد و این کشور را به بخشی از یک امپراطوری روسیه‌ای جدید تبدیل کند. حکومت ایران هم خواستار نابود کردن اسرائیل برای همیشه است.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد