Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تیم فراری ایتالیا از فرزند قهرمان اسطوره‌ای فرمول یک به‌عنوان نامزدی مستعد برای حضور در این رقابت‌ها یاد کرد. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Autosport، مایک شوماخر، فرزند میشائیل شوماخر که از شش سال پیش به دلیل حادثه هنگام اسکی در کوه‌های آلپ در کما به سرمی‌برد در فصل گذشته فرمول دو رتبه دوازدهم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به‌عنوان راننده تیم‌های فراری و آلفا رومئو در روزهای آزمایشی گرندپری فصل گذشته فرمول یک در بحرین نیز حضور یافت.

ماتیا بینوتو، رئیس تیم فراری ایتالیا درباره آینده مایک شوماخر 20 ساله گفت: فراری انتظارهای بسیار زیادی از شوماخر در سال 2020 میلادی دارد و از  پیوستنش به آکادمی‌مان افتخار می‌کنیم. این به خاطر یک عشق آشکار است. این حرف‌ها را به خاطر اینکه مایک فرزند شوماخر است نمی‌گویم و معتقدم او راننده بسیار خوبی محسوب می‌شود. او در فصل گذشته نتایج بسیار خوبی را ثبت کرد و فکر می‌کنم فصل جدید برای مایک شوماخر جهت فهمیدن میزان پیشرفتش بسیار مهم است. اطمینان دارم که او در سال‌های آینده نامزد بسیار خوبی برای رقابت در فرمول یک خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مایک شوماخر می‌تواند نامزد حضور در تیم فراری شود؟»، اظهار داشت: اظهارنظر در این رابطه کمی زود است. هدف آکادمی فراری کشف استعدادهاست و او هم بخشی از این برنامه ما خواهد بود. ما باور داریم که شوماخر یک استعداد است و به همین خاطر در گروه فراری می‌ماند.

پیشتازی روس‌ها در کامیون

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • آلپین فروشی نیست