Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه المیادین با اشاره به مراسم تشییع سردار سلیمانی نوشت که این مراسم تاریخی است.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه المیادین که برای پوشش مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران حضور یافته بود، در رابطه به حضور پرشکوه مردم ایران در این مراسم گفت: مراسم تشییع شهید سلیمانی تاریخی است.

المیادین نوشت: به جز در مراسم تشییع امام خمینی(ره) تا به امروز شاهد حضور این چنینی مردم برای مراسم تشییع در تهران نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه لبنانی نوشت: پرچم‌های قرمزی که در این مراسم برافراشته شد، نشان می‌دهد که انتقام خون شهدا حتمی است.

در ادامه این گزارش آمده است که مراسم امروز تهران تاریخی است و مردم خیابان ها را پرکرده بودند.

در این گزارش همچنین آمده است: سخنرانی اسماعیل هنیه در این مراسم نشان می دهد که محور مقاومت قوی خواهد ماند و قوی تر نیز خواهد شد. سخنرانی هنیه و دختر شهید سلیمانی در این مراسم معانی زیادی دارد.

مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی که روز جمعه با جمعی از همراهانش در عراق  هدف حمله هوایی آمریکا قرار گرفت و به شهادت رسید از ساعاتی پیش در تهران آغاز شد و مقام معظم رهبری بر پیکر ایشان نماز خواندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مراسم تشییع سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم