Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند کپی نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال آخرین اخبار سنگ تمام تهرانی‌ها برای سردار در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: طواف آخر دور وطن رییس‌جمهوری موافق تهاجم و ترور ورود پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به فرودگاه مشهد ۴۰ سال دخالت و ترور به سبک امریکا بدرقه پیکر سردار شهید سلیمانی در اهواز سردار سلیمانی بر شانه‌های اهواز مقامات و چهره‌ها درباره سردار سلیمانی چه گفتند؟ واکنش اهالی فرهنگ و سیاست به خبر شهادت سپهبد سلیمانی حضور شیخ نعیم قاسم در منزل سردار شهید قاسم سلیمانی بازتاب گسترده ترور شهید سلیمانی در رسانه‌های جهان اینفوگرافی،جزئیات وام بازنشستگان در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: اینجا قلب تمام ایران است تهران در سوگ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی حضور روحانی در منزل سردار شهید سپهبد سلیمانی لشگر ۴۱ ثارالله کرمان به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی پایتخت سردار فرمانده جدید سپاه قدس کیست؟ پربازدیدها بازتاب گسترده ترور شهید سلیمانی در رسانه‌های جهان ورود پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به فرودگاه مشهد مقامات و چهره‌ها درباره سردار سلیمانی چه گفتند؟ حضور شیخ نعیم قاسم در منزل سردار شهید قاسم سلیمانی رییس‌جمهوری موافق تهاجم و ترور سردار سلیمانی بر شانه‌های اهواز ۴۰ سال دخالت و ترور به سبک امریکا اشک‌های رهبر انقلاب هنگام اقامه نماز بر پیکر شهدای جبهه مقاومت بدرقه پیکر سردار شهید سلیمانی در اهواز سنگ تمام تهرانی‌ها برای سردار نماز بغض‌آلود رهبر انقلاب بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و یاران شهیدش استقبال از پیکر مطهر سردار سلیمانی هنگام ورود به پایتخت تشییع پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در تهران اشک‌های مردم هنگام اقامه نماز بر پیکر شهیدان مقاومت / میدان انقلاب دختر سردار سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب : آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد تصاویر هوایی از سیل خروشان مردم تهران در وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی دسترسی سریع ایران زندگی ایران عصر رادیو ایران 20 خبرنگار ایران آخرین خبرها یادداشت ها اخبار جعلی اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی جهان حوادث ایران مدیا عکس فیلم اینفوگرافی صدا خانواده ایران روزنامه ایران ایران ورزشی ایران دیلی الوفاق ایران سپید آژانس بین المللی عکس ایران طراحی و تولید: آرشیو خط و مشی درباره ایران آنلاین تماس با ما نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه

روزنامه «ترکیه» در گزارش اجتماعی صفحه یک خود به هرج و مرج در کنسرت معین پرداخت و نوشت: پس از آنکه عده‌ای از ایرانیان در حمایت از حمله موشکی تهران در خیابان‌ها تظاهرات کردند تجمع ایرانی دیگری هم در وان اتفاق افتاد! این روزنامه با عکسی از معین در صفحه یک به اتفاقات پیش آمده در کنسرت این خواننده پرداخته و ناهماهنگی مسئولان سالن و بلیط فروشی بیش از ظرفیت را دلیل این درگیری دانسته است.

منبع: چندثانیه

tags # معین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت