Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:13:33 GMT

رهایی یک گروگان در دلگان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۸۱۲۳

رهایی یک گروگان در دلگان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان پرونده گروگانگیری جوان ایرانشهری با رهایی گروگان و دستگیری فرد گروگانگیر بسته شد.

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در مهر ماه سال جاری و در پی ربایش یک جوان 37 ساله در شهرستان ایرانشهر بر سر معاملات مواد افیونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده در پی تحقیقات خود با جمع آوری سرنخهای موجود دریافتند که این آدم ربا، گروگان را به شهرستان دلگان منتقل و در آنجا مخفی شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان با دریافت نیابت قضائی مأمور شناسایی مخفیگاه آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده شدند.

سردار قنبری بیان کرد: سرانجام پس از چند روز تحقیق و تلاش مستمر مأموران ، مخفیگاه فرد آدم ربا در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت:با شناسایی محل اختفاء متهم، روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با مشارکت مأموران یگان امداد و یگان تکاوری این شهرستان طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد مخفیگاه او شده و ضمن دستگیری فرد آدم ربا ، جوان ربوده شده را پس از 3 ماه اسارت آزاد کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه در مخفیگاه این آدم ربا، بهمراه تعدادی سلاح سرد خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی سیستان و بلوچستان گروگان دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان