Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@04:42:23 GMT

خبر فوری «مسعود ده‌نمکی»/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۸۲۴۴

مسعود ده‌نمکی با انتشار این عکس اعلام کرد ایران از برجام خارج شد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسعود ده نمکی کارگردان مشهور سینما خروج از برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری، بازیکن مصدوم هوادار که فصل را به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از دست داده، در ورزشگاه دستگردی شاهد بازی تیمش مقابل پیکان بود و درباره بازی گفت: بازی خیلی جاندار و خوب بود. از اول بازی تیم هوادار سوار بازی بود و چند موقعیت خوب داشتیم که اسنفاده نکردیم. مسلما تیم حریف به تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند فشار می‌آورد. گل خوردیم و ان‌شالله بچه‌ها بازی‌های بعد جبران کنند.

ویدئو: 330344

او درباره شرایط هوادار از زمان آمدن مسعود شجاعی گفت: اقامسعود خودش یک فوتبالیست حرفه‌ای و فوق‌العاده با اخلاق بود. من فکر می‌کنم جزو مربیان خیلی خوب لیگ می‌تواند باشد. من خیلی به کار تیمی نزدیک نیستم ولی همین که جدا تمرین می‌کنم از نوع تمرینات و صحبت کردن او و انگیزه‌ای که در تمرینات بچه‌ها وجود دارد و از تمام اتفاقاتش لذت می‌برم.

کلانتری درباره شرایط تیم در جدول گفت: الان تیم‌های پایین جدول نسبت به بازی‌هایی که دارند، کارشان سخت است ول خب ما امتیازات خوبی جمع کردیم. قبل ازینکه آقامسعود بیاید یک سری امتیازات بد از دست دادیم و با خودش هم چند بازی حساسی که می‌توانستیم ببریم را مساوی کردیم نمونه‌اش امروز بود. ان‌شالله که امسال با یک رتبه خوب تمام کنیم تا سال آینده.

او درباره ماندنش در هوادار توضیح داد: قرارداد من امسال تمام می‌شود ولی من در اختیار باشگاهم و اگر باشگاه میل به ماندن من داشته باشد در خدمت باشگاه هستم.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان