Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:37:49 GMT

شهادت‌طلبی را از سردار سلیمانی باید آموخت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۹۰۰۵

شهادت‌طلبی را از سردار سلیمانی باید آموخت

نماینده ولی فقیه استان مازندران گفت: باید درس مبارزه با شیاطین و اشرار، اخلاص، ایثار و شهادت‌طلبی را از سردار سلیمانی آموخت، او تمام معادلات نظامی و جنگی را در منطقه عوض می‌کرد و به هم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان‌ مازندران امروز در دیدار با فرماندهی و کارکنان مرکز آموزش تخصصی یگان‌های ویژه شهید قاسمیان در دفتر خود به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: ویژگی‌های سردار سلیمانی برای ما الگو بوده و مربوط به شخص خاصی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دو ویژگی مهم سردار شهید که مقام رهبری در خصوص ایشان فرمودند، افزود: یکی از آنها مبارزه با اشرار و شیاطین است، سردار با فتنه داعش و النصر و صهیونیست‌ها جنگیده است، حال شما جوانان باید خود را آماده مبارزه با جنود اشرار، مزدوران آمریکایی و اسرائیلی باشید.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ویژگی بعدی سردار سلیمانی این بود که ایشان توسط بدترین و شقی‌ترین افراد به شهادت رسید، سرزمین ما از ترور توسط منافقان و بعثی‌های عراق و وابستگان شیطان بزرگ پر است، دشمنان در منطقه داعش و طالبان و النصره را ایجاد کردند.

این مسؤول تصریح کرد: ما در مقابل همه وحشی‌گری‌ها ایستاده‌ایم، آمریکا این شیطان بزرگ دید که دیگر نمی‌تواند با نوچه‌ها و وابستگانش جلوی عزت ایران را بگیرد خودش وارد میدان شد، امروز دنیای استکبار خوش وارد میدان شده است.

وی ادامه داد: ما انتقام سختی از قاتلان سردار خواهیم گرفت، ولی هر فردی از آنها را بکشیم حتی با خود ترامپ نمی‌توان انتقام سردار سلیمانی ر‌ا گرفت، تنها راه انتقام، از بین بردن کلی نیروهای شیطان بزرگ است.

محمدی‌لائینی عنوان کرد:  همان مصوب‌های که مجلس پارلمان عراق انجام داد، باید زمینه اخراج آمریکا از کل منطقه باشد، بعضی از افراد هنوز هم دنبال مذاکره با آمریکا هستند، این‌گونه افراد حقیر هستند، شما جوانان باید خود را آماده مبارزه با آمریکا و وابستگان آنها بکنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: خدا را شکر امروز با راهنمایی رهبر معظم انقلاب مسیر را به خوبی پیش می‌بریم و راه روشن است، باید درس مبارزه با  شیاطین و اشرار، اخلاص، ایثار و شهادت‌طلبی را از سردار سلیمانی آموخت، او تمام معادلات نظامی و جنگی را در منطقه عوض می‌کرد و به هم می‌زند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا استان مازندران سردار سلیمانی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند