Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:54:09 GMT

مهاجم سابق استقلال به پارس جم پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۹۰۰۷

مهاجم سابق استقلال به پارس جم پیوست

پارس جنوبی، بازیکن سابق استقلال را به خدمت گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، امین منوچهری مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان با عقد قراردادی به مدت نیم‌فصل، به پارس جنوبی جم پیوست. مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم این خبر را تایید کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که پنجره نقل و انتقالاتی تیم پارس جنوبی به دلیل بدهی به مربیان و بازیکنان پیشین، بسته است و مدیران این باشگاه برای ثبت قرارداد منوچهری و دریافت کارت بازی او، باید ابتدا پنجره نقل و انتقالاتی زردپوشان را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هومن افاضلی هدایت پارس جنوبی جم را بر عهده دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی حسین پورجعفری هادی العامری توئیت های تهدیدآمیز ترامپ امین منوچهری پارس جنوبی جم تابناک ورزشی شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی حسین پورجعفری هادی العامری توئیت های تهدیدآمیز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس گزارش ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!