Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی ظهر دوشنبه در تجمع مردم اردبیل به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: آمریکا و ایادی آن ضد حقوق بشر عمل کرده اما در کمال تعجب خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند و این اقدام مایه تأسف است.

وی افزود: حقوق بشر در یمن که هر ۱۱ دقیقه یک کودک از فرط گرسنگی از دنیا می‌رود کجاست؛ آنانی که سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند در دفاع از مظلومان در کشورهای اسلامی چرا سکوت اختیار می‌کنند؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: آمریکا جنایتکارترین حکومت روی زمین بوده و ادعای واهی در صیانت از حقوق بشر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیاضی با بیان اینکه قدرت آمریکا و استکبار رو به افول است، یادآور شد: توطئه استکبار جهانی، ملت‌های آزادی خواه را به استعمار و استثمار کشیدن است.

وی یادآور شد: آنانی که سرداران رشیدی همچون قاسم سلیمانی را شهید می‌کنند از نفوذ چنین شخصیتی در قلب مردم ترسیده و از خار شدن بیش از پیش خود در هراسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل به ویژگی‌های مردان خدایی و یاران اباعبدالله الحسین (ع) نیز اشاره کرد و افزود: ولایتمداری از شاخص‌ترین ویژگی‌های یاران حسین (ع) بوده که نمونه‌ای از این ولایتمداری را در عصر حاضر در «قاسم سلیمانی» به وضوح دیدیم.

 فیاضی روحیه جهاد و شهادت را عاملی برای ماندگاری انقلاب دانست و یادآور شد: امروز سردارانی همچون سلیمانی‌ها با خون خود صیانت از اسلام و انقلاب را بیمه کردند.

کد خبر 4818386

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل شهادت قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف شیراز گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «باید از حقوق کارگران دفاع کرد»

به گزارش خبرنگار مهر امروز عصر نشستی با عنوان «باید از حقوق کارگران دفاع کرد» با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبان مجلس آینده، فعالان کارگری، کارشناسان و فعالان اجتماعی
به همراه نقد و بررسی فصلنامه نامه جمهور در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085054 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • نشست «باید از حقوق کارگران دفاع کرد»
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد