Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:12:01 GMT

ابراهیمی: فردا قراردادم را با پارس جم فسخ می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۰۲۸۹

ابراهیمی: فردا قراردادم را با پارس جم فسخ می‌کنم

مهاجم باتجربه پارس جنوبی اعلام کرد فردا با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به طور یک‌طرفه فسخ خواهد کرد.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره غیبت چند روزه‌اش در تمرینات پارس جنوبی عنوان کرد: وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نکرده، اینکه به تمرینات بروم کمی جالب نیست. من با مسئولان باشگاه پارس جنوبی بارها صحبت کردم و قرار بر این بود که مطالبات ما پرداخت شود، اما متاسفانه تا این لحظه فقط 30 درصد اولیه‌ای که 5 ماه قبل پیش به ما دادند پرداخت شده و در این شرایط باید تصمیمی که دوست ندارم را اتخاذ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید من در قراردادم بندی دارم که می‌توانم در صورت پرداخت نشدن 50 درصد تا نیم فصل به صورت یک طرفه آن را فسخ کنم؛ هرگز دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ بدهد و تا همین امروز هم به احترام مردم شریف و خونگرم شهرستان جم صبر کردم اما وقتی می‌بینم مسئولان باشگاه هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات نمی‌کنند، دلیلی برای ماندن نمی‌بینم.


مهاجم پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش را فسخ می‌کند، تاکید کرد: بله، چاره ای جز این کار ندارم. امروز که تعطیل بود و به همین خاطر فردا با حضور در سازمان لیگ به صورت یک طرفه قراردادم را فسخ خواهم کرد.


ابراهیمی در پایان افزود: جا دارد از مردم خوب جم تشکر کنم که در این چند ماه واقعا به من محبت داشتند. امیدوارم بتوانم روزی جواب محبت‌هایشان را بدهم. امیدوارم هواداران پارس جنوبی از من دلخور نباشند و بدانند که اگر باشگاه تعهداتش را عمل می‌کرد، هرگز این کار را نمی‌کردم.

پارس جنوبی جم محمد ابراهیمی نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد ابراهیمی نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه از رقابت‌های معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال الشمال که هدایت آن را پویا اسبقی بر عهده دارد و مثل همیشه امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف تیم رده چهارمی الوکره رفت.

یاران ابراهیمی که در دیدارهای اخیرشان نمایش تاکتیکی خوبی داشتند، امشب هم در جدال با تیم مدعی قهرمانی الوکره توانستند یک امتیاز به دست بیاورند و خیال خودشان را بابت ماندن در لیگ ستارگان راحت کنند.

شاگردان پویا اسبقی که در دیدار رفت مقابل الوکره به تساوی دو بر دو رسیده بودند، در جدال برگشت هم توانستند این تیم را متوقف کنند و موقتا به سه امتیازی الدحیل برسند.

الشمال که در نیم‌فصل نخست با درخشش امید ابراهیمی و یک پاس گل تماشایی او در تقابل با تیم سابق خود صاحب امتیاز شده بود، امشب با تساوی بدون گل کارش را به پایان رساند تا 22 امتیازی شود و در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی شمال که بیستمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را انجام می‌داد، حضور کامل برابر الوکره و تیم فصل گذشته خود داشت تا حریف‌شان به دلیل فاصله 6 امتیازی با تیم صدرنشین السد، امیدهایش برای قهرمانی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور از فردا ۲۹ فروردین ماه