Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:33:12 GMT

قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت در کاشان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۰۳۷۱

قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد و گفت: "اختلاف شخصی" انگیزه قاتل بود. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ علی قربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای معابر در کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت معابر در کاشان موارد در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری 12 کاشان در کمتر از یک ساعت دو نفر سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: سارقان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند، اما با مواجه شدن با شواهد و قرائن به بزه انتسابی خود اقرار کرده و به پنج مورد نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف محموله سوخت قاچاق در محدوده این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان به سه دستگاه خودرو تانکردار در محور کاشان – نطنز مشکوک شده که با اقدامات فنی و تخصصی خودروها متوقف شدند.

رهایی 3 قاتل از قصاص و آزادی 66 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کرجقاتل جسد کشف شده در شهر دهدشت دستگیر شدقاتل خاموش باز هم حریف شهروندان 2 استان نشد/ علل چیست؟

وی با بیان اینکه با بررسی خودروها مشخص شد 90 هزار لیتر سوخت قاچاق به همراه داشتند، گفت: ارزش ریالی کالای توقیفی پنج میلیارد ریال بوده و در این رابطه نیز چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل آن به مراجع قضایی معرفی شدند تا مطابق قانون با آنان برخورد شود.

قربانی ضمن اشاره به وقوع یک قتل در کاشان تصریح کرد: مقتول جوانی 28 ساله بوده که کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان مراتب را در دستور کار قرار دادند و پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیسی قاتل جوان که 23 سال سن داشت، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه قاتل کمتر از 72 ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد، اذعان کرد: پس از دستگیری قاتل پرونده تشکیل شد و در بازجویی‌های صورت گرفته از قاتل هدف از ارتکاب به این جرم را اختلاف شخصی عنوان کرده بود که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/801/ز

R7760/P1549/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد