Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:20:48 GMT

آغاز عصر فرهاد در استقلال؛ ادامه‌ی راه استرا

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۰۵۰۲

آغاز عصر فرهاد در استقلال؛ ادامه‌ی راه استرا

سرمربی جدید آبی ها دو راهی مهمی را برای شروع کار خود در پیش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی از روز سه‌شنبه کار خود را با استقلال در تمرینات رسما آغاز می کند و اولین تمرین آبی ها زیر نظر او برگزار می شود تا عصر جدید آبی ها شروع شود.


سوال مهم اما برای هواداران سبک بازی تیم مجیدی است؛ اینکه او می خواهد ادامه راه استرا را طی کند و با سیستم سه دفاعه به میدان برود یا استقلال به سیستم های رایج با چهار مدافع روی می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی فصل گذشته در مقطع کوتاه حضور در استقلال فرصتی برای تغییرات این چنینی نداشت و پی بردن به جواب این سوال با توجه به تجربه او کار دشواری است.


با این حال سرمربی جوان آبی ها در جلسات با بازیکنان و دستیاران خود فعلا نشان داده که به دنبال تغییر سیستم نیست و قصد دارد نیم فصل دوم را با سیستم سه دفاعه شروع کند.


مشورت بازیکنان و دستیاران ایرانی مجیدی و البته آنالیز او نقش پر رنگی در این تصمیم داشته و سرمربی استقلال حفاظت از تیم استراماچونی را به ساخت تیمی جدید در این مقطع زمانی ترجیح داده است.


البته مجیدی فرصت زیادی برای انجام تغییرات بنیادین ندارد و نزدیک بودن دو دیدار حساس آسیایی و هزینه ی بالای آزمون و خطا در این مسیر نیز از عواملی است که در تصمیم مجیدی موثر بوده است.

 

موضوعی که در فصل نقل و انتقالات نیز در دستور کار او قرار دارد و اهداف خود را برای ترمیم این تیم بر اساس سیستم ۳-۵-۲ ترسیم کرده است تا به این ترتیب مسیر مجیدی فعلا در ادامه مسیر استراماچونی باشد و این سرمربی تازه وارد به دور از تغییرات اساسی راه موفق سرمربی قبلی را ادامه دهد.


حفظ زکی پور، خرید در مرکز دفاع، بال راست برای کمک به غفوری، مرکز زمین و نوک خط حمله نیز اهداف اصلی سرمربی آبی ها به شمار می رود تا به این ترتیب استقلال مجیدی همچنان در مسیر جذاب هواداران باشد.


این تصمیم مجیدی در ادامه تصمیمات قبلی او مطمئنا با استقبال هواداران رو به رو خواهد شد و به تقویت جایگاه او پیش هواداران کمک خواهد کرد.

 

فرهاد مجیدی تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تمرینات استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

 

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت