Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:55:51 GMT

قیمت بهترین موبایل‌های سال در بازار ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۰۵۳۸

قیمت بهترین موبایل‌های سال در بازار ایران

فرارو- قیمت گوشی‌های موبایل طوری بالا رفته که هر اقدامی برای خرید واقعا به‌مدت‌ها سبک‌وسنگین کردن شرایط نیاز دارد. گلکسی A50 در همه‌جای دنیا یک موبایل میان‌رده اقتصادی است؛ گوشی که با قیمت پایین می‌تواند امکانات زیادی در اختیار کاربر بگذارد بااین‌حال در بازار ایران قیمت آن به بالای سه میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این رقم را با میزان حداقل حقوق وزارت‌کار یعنی یک میلیون و ۶۸۳ هزار تومان مقایسه کنیم متوجه می‌شویم اصلا عدد پایینی نیست. بااین حال نزدیک سال نو میلادی که می‌شویم خارجی‌ها شروع می‌کنند به بررسی و مقایسه آنچه در طول ۱۲ ماه گذشته برایشان اتفاق افتاده است. انتخاب بهترین گوشی‌های سال هم یکی از این کار‌ها به‌حساب می‌آید. فهرست بهترین گوشی‌های سایت یوتیوب امسال از پنج محصول تشکیل شده که تقریبا تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. ما با کمی جستجو ردپای همه این موبایل‌ها را در بازار داخل کشور پیدا کرده‌ایم و علاوه بر قیمت، نگاهی به مشخصات فنی‌شان انداخته‌ایم تا متوجه شویم ارزش خرید کدام بالاتر است.


بهترین گوشی بزرگ: ایسوس روگ فون ۲     روگ فون ۲ موبایلی ۲۴۰ گرمی است که دقیقا به‌همین خاطر باید سزاوار نفرین خدایان مصر باستان باشد، اما صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی باکیفیت و قیمت نسبتا معقولانه توانسته این محصول را نجات دهد. در بازار ایران روگ فون ۲ را حدود هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌فروشند. با پرداخت چنین پولی شما صاحب موبایلی می‌شوید که هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌موقت دارد. دوربیت ۴۸ مگاپیکسلی دوگانه آن عکس‌های خوبی ثبت می‌کند و انصافا ظاهر خفنی دارد.

بهترین گوشی کامپکت: سامسونگ گلکسی S10e     کوچکترین عضو خانواده گلکسی S10 را می‌توان در ایران با بودجه‌ای در حد هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری کرد. قید عنوان کامپکت در اسم این گوشی یعنی با صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی روبرو هستیم. کیفیت صفحه‌نمایش بالاست و سخت‌افزار قابل‌اعتمادی هم روی گوشی نصب کرده‌اند، در نهایت می‌توان گفت: با محصول قدرتمندی روبرو هستیم. تلاش زیادی انجام گرفته تا با وجود حافظه‌موقت شش یا هشت گیگابایتی عملکرد سریع گوشی تضمین شود. همچنین حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای انبار کردن کلی فیلم و عکس و موسیقی در اختیار خواهید داشت.

بهترین دوربین موبایلی: آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس اپل     دوربین سه‌گانه اپل از نظر ریخت و قیافه چندان زیبا نیست و حتی می‌توانید مسخره‌اش کنید، اما عکس‌هایی که می‌گیرد حرف ندارند. می‌توانید این عکس‌ها را در مسابقات عکاسی شرکت دهید و برنده شوید، اما متاسفانه حداقل در ایران برای تصاخب یک آیفون ۱۱ پرو یا آیفون ۱۱ پرو مکس اپل باید سختی‌های زیادی متحمل شوید. قیمت این گوشی‌های به ۲۴ میلیون می‌رسد؛ پس احتمال دارد مجبور شوید حداقل یکی از کلیه‌هایتان را بفرشید.

بهترین طراحی گوشی: گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد     گلکسی فولد مایه آبروریزی‌های سامسونگ بود و به‌عنوان موبایلی تاشو مدام در حال خرابی و آسیب‌دیدن است. با این‌حال در ایران مشتریانی دارد که حاضرند کلی برایش پول بدهند. امیدوارم وقتی می‌شنوید گلکسی فولد را در بازار داخلی بین ۲۷ میلیون تا ۳۴ میلیون تومان می‌فروشند برگ به شاخه درخت‌های محله‌تان باقی بماند.   محبوب‌ترین‌ها راهنمای خرید موبایل 5G برای آنها که می‌خواهند پس‌انداز کنند مد جدید گوشی‌های موبایل: دوربین سلفی مکانیکی عصر پادشاهی میان‌رده‌‌ها در بازار موبایل
سوای مسئله قیمت و موضوع خرابی‌های محتمل صفحه‌نمایش، شرافتمندانه است اگر بگوییم سامسونگ گلکسی فولد به‌آینده تعلق دارد. چون شبکه نسل چهار قرار است به‌زودی بازنشسته شود و جای خود را به 5G بدهد. حتی موبایل گرانقیمت اپل یعنی آیفون ۱۱ هم در آن زمان به‌درد نمی‌خورد، اما سامسونگ گلکسی فولد با شبکه جدید سازگار خواهد بود. حالا که موضوع برایتان جذاب شد، بگذاریم نگاهی خریدارانه به گلکسی فولد بیندازیم. مهمترین ویژگی این گوشی قطعا صفحه‌نمایش تاشوی آن است که در حالت باز شده ۷.۳ اینچ اندازه دارد. به‌خاطر همین ابعاد بزرگ وزن فولد به ۲۶۳ گرم می‌رسد. هر طور به‌ماجرا نگاه کنید زیاد است و حمل و نقل گوشی بدون کوله پشتی یا چرخ‌دستی مشکل به‌نظر می‌رسد. حداقل خانم‌ها وقتی آن را داخل کیف دستی خود می‌گذارند باید روی کمک خانواده حساب باز کنند.
Galaxy Fold با حافظه موقت ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی اطلاعات عرضه شده است. دوبین اصلی آن از سه لنز ۱۲، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن هم به دو تا حسگر ۱۰ و هشت مگاپیکسلی مجهز است. یک پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مغز متفکر سامسونگ گلکسی فولد را تشکیل می‌دهد.

بهترین گوشی اقتصادی: Redmi K20 پرو شیائومی     وقتی می‌گوییم گوشی اقتصادی، مردم توقع شنیدن قیمت پایینی را دارند، ولی اشتباه می‌کنید چون Redmi K20 Pro برای خارجی‌ها موبایلی میان‌رده و اقتصادی محسوب می‌شود، اما من و شما اگر بخواهیم در بازار داخلی یکی از آن‌ها را بخریم باید حدود پنج تا هشت میلیون تومان پول بدهیم. در همین بازار خودمان هم قیمت‌های متفاوتی برای فروش Redmi K20 پرو اعلام می‌کنند که علت این مسئله را می‌توان به مشخصات متفاوت گوشی ربط داد. مثلا به‌عنوان خریدار می‌توانید انتخاب کنید دست روی مدلی بگذارید که شش گیگابایت حافظه‌موقت دارد یا مدلی که با حافظه‌موقت هشت گیگابایتی عرضه شده. همین حق انتخاب در مورد حافظه ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد. بیشتر افرادی که سمت این گوشی می‌روند توسط دوربین پرنده آن وسوسه شده‌اند که به‌صورت مکانیکی از جای خود بیرون می‌آید و هروقت نیازی به‌حضورش نباشد می‌تواند خود را داخل بدنه پنهان کند.

بهترین گوشی سال: وان پلاس ۷ پرو     OnePlus 7 Pro در ایران جزو ناشناخته‌های اسرارآمیز به‌شمار می‌آید؛ گوشی قدرتمندی که پر از امکانات جورواجور است و می‌تواند با مشهورترین موبایل‌های اندرویدی مچ‌اندازی کند. دقت صفحه‌نمایش آن با یک لپ‌تاپ برابری می‌کند و اندازه‌اش ۶.۶ اینچ است. قاب جلو و پشت گوشی با شیشه ساخته شده است و فریم دور بدنه را با آلومینیوم ساخته‌اند. وان پلاس را در بازار باید با مشخصات فنی متقاوت پیدا کنید. ما حداقل سه مدل با حافظه‌موقت شش، هشت و ۱۲ گیگابایت پیدا کردیم. همچنین حافظه‌های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی روی مدل‌های دارای حافظه هشت و ۱۲ گیگابایت نصب شده‌اند. با این‌حال هر سه مدل به پردازنده سریع و قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز هستند. اگر این مشخصات وسوسه‌تان کرده باید تیر خلاص را بزنیم و بگوییم پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ گوشی وان پلاس ۷ پرو دقیقا همان پردازده موجود روی گوشی سامسونگ گلکسی فولد است؛ با این تفاوت که فولد در بازار داخلی حداقل ۲۷ میلیون قیمت دارد، ولی برای وان پلاس ۷ پرو حداکثر باید ۱۰ میلیون تومان پول بدهید. کمترین قیمت وان پلاس ۷ پرو در ایران حدود هفت میلیون تومان گزارش شده است. دوربین اصلی وان پلاس هفت پلاس از سه‌لنز ۴۸، هشت و ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده است و عکس‌های سلفی‌تان را باید با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بگیرید. اندروید تازه‌نفس نسخه ۹ و وجود قابلیت شارژ سریع با قدرت ۳۰ وات یکی دیگر از نقاط مثبت این گوشی است. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: راهنمای خرید قیمت گوشی موبایل بهترین گوشی سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)

گوشی‌های میان‌رده از پرفروش‌ترین محصولات تولیدکنندگان موبایل هستند که به‌لطف ارائه ویژگی‌هایی قابل‌توجه با قیمت معقول، با استقبال کاربران مواجه شده‌اند. شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های میان‌رده است که بسیاری از کاربران ایرانی نیز یکی از محصولات این برند را خریداری کرده‌اند. باتوجه به محبوبیت بالای این گوشی‌های هوشمند، در این راهنمای خرید سراغ بهترین گوشی های میان رده شیائومی رفته‌ایم تا بهترین‌ها را معرفی کنیم.

به گزارش دیجیاتو، در راهنمای خرید بهترین گوشی های میان رده شیائومی، لیستی از گزینه‌های برتر در رده قیمتی ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان را به‌شما معرفی می‌کنیم.

اگر زیر ۱۰ میلیون تومان گزینه مناسبی را پیدا نکرده‌اید و بودجه‌تان در این رده قیمتی قرار می‌گیرد، این راهنمای خرید برای شماست. شیائومی تحت برند خود و زیرمجموعه‌هایش ازجمله پوکو و ردمی، گوشی‌های میان‌رده ارزشمندی را روانه بازار کرده که هرکدام از ویژگی‌هایی شاخص و جذاب برخوردارند. پیش‌از آن‌که سراغ ادامه راهنمای خرید بهترین گوشی های میان رده شیائومی برویم، می‌توانید به مطلب بهترین گوشی شیائومی در دیجیاتو نگاهی بیندازید؛ اما بهترین گوشی میان رده شیائومی کدام است؟

معرفی بهترین گوشی های میان رده شیائومی

در راهنمای خرید بهترین گوشی میانرده شیائومی تنوع مدل‌ها رعایت شده و در این لیست می‌توانید مدل‌های جدید این برند را مشاهده کنید. اولویت اصلی در تهیه این مطلب، میزان موجودی و ارزش خرید مدل‌ها نسبت به قابلیت‌های آن‌ها بوده است.

شیائومی پوکو M6 پرو 4G مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ؛ میان‌رده پر زرق‌وبرق : ۱۱ میلیون تومان

  مشخصات پوکو M6 پرو مدل 4G
نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپست مدیاتک Helio G99 Ultra
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات
وزن ۱۷۹ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکر استریو، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

پوکو M6 پرو 4G به‌عنوان اولین گزینه در راهنمای خرید بهترین میانرده شیائومی، یکی از جدیدترین نمایندگان این برند در بازار ایران است که به‌واسطه مشخصات قابل‌توجه و برچسب قیمتی نسبتاً اقتصادی، از ارزشمندترین گوشی‌های زیر ۱۲ میلیون تومان محسوب می‌شود. این گوشی چند ویژگی قابل‌توجه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مهم‌ترین ویژگی پوکو M6 پرو 4G نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که آن‌را در رده بهترین میان‌رده‌های اقتصادی بازار قرار می‌دهد. چیپ مدیاتک Helio G99 Ultra در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز اندروید ۱۳ را به روان‌ترین شکل ممکن اجرا می‌کنند؛ البته انتظار می‌رفت که این گوشی با اندروید ۱۴ عرضه شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که عملکرد خوبی در این رده قیمتی دارند. باوجوداین، دوربین‌‌های فوق‌عریض و ماکروی این گوشی چندان تعریفی ندارند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و حضور شارژر داخل جعبه نیز از دیگر ویژگی‌های رقابتی این گوشی هستند.

شیائومی پوکو X6 5G مدل ۱۲/٢۵۶ گیگابایت ؛ متعادل و جذاب : ۱۳.۵ میلیون تومان

  مشخصات شیائومی پوکو X6 5G
نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون 7s نسل ۲
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات
وزن ۱۸۱ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، جک هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی 5G

شیائومی پوکو X6 را می‌توان جایگزین پوکو X5 Pro دانست که از قدرت سخت‌افزاری مشابه آن بهره می‌برد اما در اکثر موارد گزینه بهتری محسوب می‌شود. این گوشی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن CrystalRes، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیتی، پشتیبانی از نمایش ۶۸ میلیارد رنگ و قابلیت نمایش محتوای HDR بهره می‌برد تا جای هیچ گله و شکایتی باقی نگذارد.

سخت‌افزار این گوشی شامل چیپ میان‌رده قدرتمند اسنپدراگون 7s نسل ۲ در کنار ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است که تا مدت‌ها جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

درحال‌حاضر مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی قیمت مناسبی دارد و خرید آن پیشنهاد می‌شود. پشتیبانی از وای‌فای ۶ و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۶۷ واتی را نیز باید به این لیست اضافه کرد. شاید تنها دوربین‌های این گوشی کمی از رقبا عقب‌تر باشند که این موضوع به‌لطف سایر برتری‌های آن تا حدی جبران می‌شود. ویژگی‌های جذاب پوکو X6، این گوشی را در دسته بهترین گوشی های میان رده ای شیائومی قرار می‌دهد.

  شیائومی پوکو X6 پرو مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایت ؛ میان‌رده‌ای در حد پرچمداران : ۱۹ میلیون تومان

  مشخصات شیائومی پوکو X6 پرو
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
چیپست مدیاتک Dimensity 8300
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۴ با HyperOS
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات
وزن ۱۸۶ یا ۱۹۰ گرم بسته به جنس بدنه
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، جک هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی از 5G

پوکو X6 پرو جدیدترین و یکی از بهترین گوشی های شیائومی میان رده است که ویژگی‌های متنوع و برچسب قیمتی ۱۹ میلیون تومانی آن، ارزش خرید این مدل به حداکثر رسانده‌اند. این میان‌رده از تراشه ۴ نانومتری مدیاتک Dimensity 8300 Ultra قدرت می‌گیرد.

این چیپ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم همراه شده تا عملکردی در حد و اندازه پرچمداران را به‌نمایش بگذارد. ازاین‌رو پوکو X6 پرو بهترین گوشی میان رده ای شیائومی از نظر عملکرد سخت‌افزاری محسوب می‌شود. در بررسی پوکو X6 Pro جزئیات بیشتری از عملکرد سخت‌افزاری این گوشی را با شما به‌اشتراک گذاشته‌ایم.

پوکو X6 پرو محتوا را از دریچه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن CrystalRes در معرض دید کاربران می‌گذارد. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد که برای انجام هرکاری حتی زیر نور آفتاب نیز کفایت می‌کند. این دستگاه اولین گوشی هوشمند شیائومی با HyperOS در بازار جهانی به‌شمار می‌آید.

دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی باکیفیت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی از سایر مشخصه‌های جذاب این میان‌رده هستند. شاید بهره‌مندی از استاندارد IP67 یا IP68 در کنار طراحی مینیمال‌تر، این گوشی را حتی جذاب‌تر می‌کرد.

 

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ کامل‌ترین میان‌رده شیائومی : ۲۰ میلیون تومان

  مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
چیپست مدیاتک Dimensity 7200 Ultra
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶، ۸/۵۱۲، ۱۲/۵۱۲ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳ با MIUI 14
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات
وزن ۱۹۹ یا ۲۰۴.۵ گرم بسته به جنس بدنه
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی از 5G

جدیدترین پرچمدار خانواده ردمی نوت، یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس یکی از کامل‌ترین و بهترین گوشی‌های زیر ۲۰ میلیون تومان است. ردمی با عرضه این گوشی، تمرکز خود را روی بخش‌های مختلف گذاشته تا توجه کاربران زیادی را جلب کند.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، می‌تواند تصاویری باکیفیت و جذاب را به‌ثبت برساند؛ هرچند سایر دوربین‌های آن چنگی به‌دل نمی‌زنند. علاوه‌براین، چیپ مدیاتک Dimensity 7200 Ultra به‌کار رفته در این گوشی، قدرت پردازشی بالایی را به‌نمایش می‌گذارد.

Redmi Note 13 Pro Plus یکی از معدود گوشی‌های این بازه قیمتی است که از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند. جالب این‌که شارژر موجود در جعبه این گوشی نیز همین توان را دارد تا شارژ کامل دستگاه در کم‌تر از ۲۰ دقیقه انجام شود.

 نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز، طراحی به‌روز، استاندارد پیشرفته IP68، اسپیکر استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از سایر مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس هستند. باوجوداین مشخصات جذاب، میان‌رده پریمیوم ردمی با اندروید ۱۳ عرضه شده و باید منتظر انتشار HyperOS برای آن بمانیم. ویژگی‌های جذاب ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس سبب شده‌اند تا این گوشی یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی در رده قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان باشد.

  شیائومی 13T مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ؛ قاتل پرچمدار کم‌نقص : ۲۳.۵ میلیون تومان

  مشخصات شیائومی 13T
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از ۶۸ میلیارد رنگ
چیپست مدیاتک Dimensity 8200 Ultra
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابری اپتیکال
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات
وزن ۱۹۳ یا ۱۹۷ گرم بسته به جنس بدنه
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، پشتیبانی از 5G و حسگر تشخیص اثر‌انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال

شیائومی 13T یکی از ارزشمندترین گوشی‌های جدید شیائومی است که از چندی پیش راهش به بازار ایران هموار شده و می‌توانید با قیمت حدود ۲۳ تا ٢۴ میلیون تومان آن را تهیه کنید. این گوشی جدید شیائومی از چیپست مدیاتک Dimensity 8200 Ultra قدرت می‌گیرد و می‌توانید محبوب‌ترین بازی‌های اندروید را به‌خوبی روی آن اجرا نمایید.

این گوشی نمایشگری با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی را هم در اختیارتان می‌گذارد که کیفیت تصویری در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار است. به‌گفته شیائومی، سری 13T این شرکت ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را هم دریافت خواهد کرد.

یکی از بهترین ویژگی‌های موجود در شیائومی 13T، سیستم دوربین کم‌نظیر آن در بازه قیمتی کم‌تر از ۲۵ میلیون تومان است. این سیستم دوربین در شیائومی 13T Pro با حدود ۵ میلیون تومان قیمت بیشتر نیز حضور دارد.

مشخصه‌های جذاب دیگر این گوشی شامل عرضه در دو نسخه با بدنه شیشه یا چرم گیاهی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی و مجموعه اسپیکر استریو می‌شوند. در معرفی بهترین گوشی های میان رده شیائومی، مدل 13T را می‌توان کامل‌ترین گزینه موجود دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)