Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران کشتی ایرانی در یک آزمون سخت برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر خواهند شد. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، تمامی داوران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2019 (نورسلطان قزاقستان) که در درجه S1 خود ابقاء شده‌اند، می‌بایست در 3 رویداد قهرمانی بزرگسالان و گزینشی قاره کهن و نیز گزینشی جهان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب محمد مصلائی‌پور و نیما صادقی از کشورمان، جهت گزینش المپیک باید در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان،گزینشی قاره آسیا در چین و مسابقات جهانی بلغارستان، با سایر داوران واجد شرایط جهان به رقابت بپردازند.

موفقیت این دو داور ارزنده و بین‌المللی کشتی ایران در مسابقات پیش رو، حضور آنها در المپیک 2020 را تضمین خواهد کرد.

کشتی جام تختی- کرمانشاه| مسابقات با نام گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

R1331/P/S27,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی المپیک 2020 توکیو کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی المپیک 2020 توکیو کشتی ایران کشتی المپیک 2020 توکیو کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش ایسنا، حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند. یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899230

دیگر خبرها

  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس