Web Analytics Made Easy - Statcounter

املت‌ماکارونی از تخم مرغ، پنیر، ماکارونی باقیمانده از ناهار روز قبل و سایر مواد باقیمانده در یخچال تهیه می‌شود و اغلب در هنگام پیک نیک و سفر‌های خارج از شهر در تابستان و در ساحل یا به عنوان یک شام سبک تهیه می‌شود؛ بنابراین دستورالعمل پخت آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مواد لازم:

۳۵۰ گرم ماکارونی اسپاگتی
۵ عدد تخم‌مرغ
۲۵ گرم پنیر پارمسان رنده شده
۲۰ گرم کره
۵۰ گرم گوشت سالامی گاو
روغن زیتون و نمک و فلفل به‌مقدار لازم

مراحل تهیه:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکارونی را به روش معمول در آب و نمک بپزید و بعد از نرم‌شدن کره را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.

۲. تخم مرغ‌ها را با نمک، فلفل و پنیر پارمسان رنده شده مخلوط کنید و هم بزنید.

۳. ماکارونی‌ها را در یک‌کاسه عمیق بریزید، سپس مخلوط زده شده را اضافه کنید و همه مواد را به خوبی مخلوط کنید.

۴. در یک ماهیتابه روغن زیتون بریزید، سپس یک لایه ماکارونی قرار دهید، سپس سالامی گوشت گاو را رو آن قرار دهید، سپس لایه دوم ماکارونی را روی آن بگذارید.

۵. ماکارونی‌ها را برای مدت پنج دقیقه روی حرارت کم بپزید سپس به طرف دیگر برگردانید تا به مدت پنج دقیقه دیگر نیز بپزد، سپس آن را از ظرف خارج کنید، آن را برش داده و داغ سرو کنید.   منبع:تابناک باتو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی ماکارونی املت ناپل ایتالیا غذای ایتالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت

ایسنا/هرمزگان رئیس شبکه بهداشت و درمان رودان از ۴۲۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

عباس علیمراد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: طی تعطیلات نوروزی تا کنون و در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان ۳۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان ضبط و از سطح عرضه جمع‌آوری شده است.

وی افزود: علاوه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این مدت ۳۵ مورد بازدید از اماکن عمومی و بین راهی، نماز خانه‌ها، مراکز حساس و مراکز اقامتی نیز انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودان بیان کرد: با توجه به بیماری‌های منتقله از آب و غذا، ۱۰ تیم از کارشناسان سلامت محیط از اول نوروز تاکنون ۲۲۸ مورد کلرسنجی آب شرب شهری و روستایی، ۵۰۷ مورد سنجش مواد غذایی با دستگاه‌های پرتابل، ۴ مورد نمونه برداری مواد غذایی و ۵ مورد نمونه برداری میکروبی آب شرب را انجام داده‌اند.

علیمراد در پایان تصریح کرد: همشهریان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰، بصورت ۲۴ ساعته اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • (ویدئو) غذای خیابانی مشهور در هند؛ از واویشکای مرغ و ماهی تا املت و شیرینی
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • شیرینی بایرام و دلچسبی کوفته‌سی؛ غذاهای سنتی تبریز را از دست ندهید
  • کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس
  • معرفی محبوب‌ترین غذای محلی لرستان/ چشمک «چزنک رغو» به گردشگران نوروزی
  • بعد از خوردن غذای تند چه اتفاقی در بدن رخ می دهد؟