Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سرهنگ صادق قره باقری در توضیح این خبر گفت: روز گذشته مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی گزارشی را از سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با موضوع تخریب ۵ دستگاه خودروی سواری در حوالی خیابان قزوین دریافت کردند و به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این تخریب ادامه داشت تا اینکه والدین دختر جوانی با مراجعه به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی، مدعی شدند مردی با تهدید انتشار عکس‌های خصوصی دخترمان قصد بر هم زدن مراسم عقد دخترمان را دارد و پنج دستگاه خودروی سواری را تخریب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ابراز داشت: با سرنخ‌هایی که از اظهارات شاکیان پرونده به دست آمد، هویت و مخفیگاه متهم در حوالی خزانه بخارائی شناسایی شد.

قره باقری با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم به مخفیگاهش اعزام شدند، گفت: تیم اعزامی موفق شدند عامل تخریب ۵ دستگاه خودروی شهروندان را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی افزود: متهم در اظهارات اولیه خود مدعی شد، مدتی پیش با این دختر رابطه دوستی برقرار کرده و تصمیم گرفته بودم که با وی ازدواج کنم و در این مدتی از دختر جوام خواسته بودم که تعدادی عکس و تصاویر خصوصی اش را برایم ارسال کند ولی کم کم این دختر رابطه‌اش را با من کمتر کرد تا اینکه وی تصمیم گرفت با فرد دیگری ازدواج کند و متوجه شدم که روز گذشته مراسم عقدش است. با شنیدن این موضوع تا مرز جنون عصبانی شده بودم و تصمیم گرفتم با حمله ور شدن به محل برگزاری مراسم و تخریب خودروها مانع برگزاری مراسم عقد شوم و سپس وی را تهدید کردم در صورتی که ازدواج کند تصاویر خصوصی اش را منتشر خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی براساس اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه لندکروزر فاقد مدارک در سطح شهر مطلع و این خودرو را در یکی از نقاط شهر کرمان توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده این خودرو مشخص شد این اسناد مربوط به خودروی دیگری است، از این رو این خودرو توقیف و راننده آن برای تعیین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: ارزش این خودرو ۶۰ میلیارد ریال تعیین قیمت و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد