Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: با حمله علنی ترامپ به فرمانده نظامی ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده میدانی نیروهای حشدالشعبی عراق، شب گذشته پیس از مراسم تشییع پیکر این شهدای گرانقدر در مشهد، تعداد زیادی از کاربران اینستاگرامی در عملیات جنگ روانی با انتشار عکس سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین پرچم ایران، صفحه شخصی همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را تگ کردند و جملاتی چون «An Entire world will avenge you»؛«یک دنیا منتقمت خواهد بود» و «به احترامت قیام می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. .» را در پایین پست خود ثبت کردند.

 

 

در این جریان اینستاگرامی تصمیم بر به کار بردن نام همسر ترامپ است تا در عملیاتی روانی صفحه شخصی او پُر از عکس پرچم ایران و سپهبد قاسم سلیمانی شود. البته این جریان تا رسیدن به انتقام نهایی ادامه خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: صفحه اینستاگرامی همسر ترامپ کاربران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنزپردازان همیشه در صحنه درباره تنبیه اسرائیل چه گفتند؟

کاربران ایرانی فضای مجازی، از ساعات آغازین عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، شروع به طنزپردازی درباره شرایط سرزمین‌های اشغالی کردند.

سرویس سیاست مشرق، از اولین دقایق عملیات پهپادی موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی، کاربران فضای مجازی در ایران، از ذوق طنزپردازی خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و نسبت به این حادثه افتخارآمیز، واکنش نشان دادند.

از ابتدای عملیات، رژیم صهیونیستی، مدارس و مراکز آموزش در سرزمین‌های اشغالی را تعطیل اعلام کرد. کاربران خوش‌ذوق ایرانی نیز در واکنش به این موضوع، شروع به طنزپردازی کردند. برخی نوشتند، تمام مدارس اسرائیل تعطیل است به جز اورشلیم و فیروزکوه!

پس از بارش موشک‌ها علیه رژیم صهیونیستی و مشاهده عبور آنها در آسمان ایران، کاربران نسبت به این صحنه به یادماندنی نیز واکنش نشان داده و طنزپردازی کردند.

در میانه این عملیات، طنزپردازی کاربران به اوج خود رسیده بود و حتی با این موضوع نیز در شبکه‌های اجتماعی شوخی شد. در این موضوع، کاربران وحشت شهرک‌نشینان صهیونیست‌ را مورد توجه قرار داده و با روحیه مردم ایران در این شرایط مقایسه کردند. شبکه‌های معاند و کاربران سایبری برانداز تلاش می‌کردند تا پس از عملیات موشکی سپاه، شرایط ایران را جنگی توصیف کرده و مردم را نسبت به آینده نگران کنند؛ اما واکنش‌های کاربران نشان داد که اخبار عملیات علیه رژیم صهیونیستی را با روحیه طنز دنبال می‌کردند.

در پایان عملیات هم برخی مقامات صهیونیست در اظهاراتی گزاف، ایران را تهدید کردند که این موضوع هم مورد توجه و طنزپردازی کاربران ایرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • طنزپردازان همیشه در صحنه درباره تنبیه اسرائیل چه گفتند؟
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • کاربران شاد به این پیام هشدار توجه نکنند
  • کتاب «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید