Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:22:34 GMT

اردوی نیم‌فصل شهرخودرو در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۳۸۰۲

اردوی نیم‌فصل شهرخودرو در اصفهان

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازسایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، پس از لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که قرار بود از فردا سه شنبه در امارات برگزار شود، کاروان این تیم راهی اصفهان خواهند شد.

این در حالی است که تمامی اقدامات برای برگزاری اردوی امارات شهرخودرویی‌ها از سوی مالک و مدیران باشگاه فراهم وحتی ویزای اعضا تیم نیز اخذ شده بود که با توجه به نامه سازمان بازرسی کل کشور این اردو لغو گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با برنامه ریزی جدید صورت گرفته از سوی کادر فنی شهر خودرو، شاگردان یحیی گل محمدی قرار است از روز چهارشنبه اردویی چند روزه را در اصفهان برگزار نمایند.

بر این اساس و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با باشگاه سپاهان، تیم شهر خودرو روز جمعه در اصفهان در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت و پس از آن راهی مشهد خواهد شد.

تیم شهرخودرو خراسان برنامه‌های آماده سازی خود را در حالی برای حضور پر قدرت در پلی آف آسیا و لیگ برتر دنبال می‌کند، که شرایط سخت تمرینی از نظر کیفیت زمین تمرین همچنان مشکل اصلی این تیم می‌باشد.

در حال حاضر زمین تمرینی منزل آباد مشهد با توجه به شرایط آب و هوایی و جلسات پر تعداد شهر خودرویی‌ها در این مکان در طول فصل، با وضعیت عجیب و غریبی روبرو است و زمین ورزشگاه‌های ثامن الائمه (ع) و امام رضا (ع) نیز، در نوبت‌های بسیار محدودی در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)
  • واگذاری زمین به سه فرزندی‌ها در بهارستان به کجا رسید؟
  • پاکسازی معابر روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است