Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: در آینده نزدیک شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا عبور و مرور هواداران و تماشاچیان فوتبال در نقش‌جهان بیش از گذشته تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از باشگاه سپاهان، مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان با عباس رضایی استانداراصفهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این نشست تابش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت تیم‌های ورزشی باشگاه تحت سپاهان، از تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از نمایندگان ایران یاد کرد و از استاندار اصفهان خواستار فراهم شدن شرایطی بهتر برای تسهیل در ورود وخروج هواداران به استادیوم نقش جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی معاون اجرایی بازرگانی باشگاه که در این نشست تابش را همراهی می کرد نیز گزارشی از روند برگزاری مسابقات و  ساختار استادیوم نقش جهان و مجموعه ورزشی صفاییه به استاندار اصفهان ارائه داد.

در ادامه رضایی، استاندار اصفهان گفت: دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن آبروی اصفهان هستند و در خصوص پیشبرد اهداف این دو باشگاه اصفهانی هر گونه همکاری لازم باشد، انجام می‌دهیم؛ اصفهان در زمینه باشگاه داری همپای استان های مطرح کشور فعالیت دارد و کم توجهی به آن نتایج خوبی ندارد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: ورزش می‌تواند هیجانات جوانان را به مسیر مثبت هدایت کند و رقابت‌های سالم در بین آن‌ها ایجاد می‌شود؛ استعدادیابی ورزشی در بین نوجوانان و جوانان لازم است و هر کسی در ورزش خاصی ممکن است استعدادی داشته باشد که باید به آن توجه کرد و زمینه لازم را برای پرورش آن فراهم نمود.

رضایی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا عبور و مرور هواداران و تماشاچیان فوتبال در نقش‌جهان بیش از گذشته تسهیل شود، همچنین زیر ساخت های لازم در خصوص ارتقای کیفیت صوتی و تصویری ورزشگاه نقش‌جهان هم باید فراهم شود.

انتهای پیام/63090/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان سپاهان مسعود تابش عباس رضایی استاندار اصفهان ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم

هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقایق ابتدایی بازی با سپاهان روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیروس آتش‌بازی به‌پا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان عصر امروز _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران یا همان سن‌سیروس به‌مصاف یکدیگر رفتند.

در همان یکی دو دقیقه آغازین بازی، هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روی سکوهای ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با برنامه‌ریزی که از قبل انجام داده بودند با استفاده از مواد دودزا در جایگاه تیفوسی‌های ورزشگاه سن‌سیروس آتش‌بازی را برپا کردند که صحنه‌هایی جالب در ورزشگاه خلق کرد.

کد خبر 746684

دیگر خبرها

  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان