Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز تجمع بزرگ "سلیمانی‌های هرمزگان" در پارک غدیر بندرعباس و زیر پرچم بزرگ برای خونخواهی شهید سلیمانی و انتقام سخت از آمریکای خونخوار شکل گرفت. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیل جمعیت انبوه هرمزگانی‌ها که خود را سلیمانی مرام و مسلک می‌دانند برای تعظیم چند دهه رشادت این سرباز فداکار ولایت و برای خونخواهی وی در زیر پرچم بزرگ پارک غدیر تجمع و به عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن توان نبرد مستقیم با سردار سلیمانی را نداشتگزارش| پوشش بی‌سابقه اخبار ایران در رسانه‌های پاکستانی؛ از تعیین جایزه برای سر ترامپ تا سخنان دختر سردار سلیمانی +تصاویرکاظمی: جامعه مقاومت افغانستان قرابت ویژه‌ای با سردار سلیمانی دارد

 

انتهای پیام/862/ش

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر

به مناسبت هفته زمین پاک مسیر پیمایش تمرینی کوهستان پارک پنجه علی توسط کوهنوردان باشگاه همسنگار با همراهی خانواده هایشان پاکسازی شد.

مسیر پیمایش تمرینی، راگه کوهستانی و قدیمی بندرعباس تا ایسین است و در طول هفته مورد توجه ورزشکاران برای پیاده روی قرار دارد.

همایش پیاده روی و  پاکسازی این مسیر با هدف ایجاد فرهنگ زیبای مراقبت از محیط زیست و  زمین انجام شد.

تصاویر ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - هرمزگان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم