Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@11:51:07 GMT

ناتو ایران را متهم کرد!

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۵۴۷۷

ناتو ایران را متهم کرد!

«ینس استولتنبرگ» دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز دوشنبه ایران را به ایجاد تنش در منطقه متهم کرد.

به نوشته پایگاه خبری «اسپوتنیک»، وی در ادامه مدعی شد: «ما اخیرا شاهد تشدید اوضاع هستیم و ایران باید از خشونت و تشدید اوضاع جلوگیری کند.»

دبیر کل ناتو اضافه کرد که آمریکا ناتو را در جریان عملیات ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استولتنبرگ در ادامه سخنانش اضافه کرد که این ائتلاف فعالیت آموزش نیرو‌های عراقی را متوقف می‌کند و هر زمان شرایط مهیا شد این فعالیت را از سر خواهد گرفت.

وی گفت: «ناتو به وظیفه خود در آموزش نیرو‌های عراقی پایبند بوده و ناتو در عراق وظیفه دارد که مانع از بازگشت داعش شده و به تقویت توانایی نیرو‌های عراقی و مبارزه با تروریسم بپردازد.»

استولتنبرگ که بعد از جلسه وزرای دفاع کشور‌های عضو با موضوع تنش‌های غرب آسیا در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: نتیجه جلسه امروز ناتو این بوده است که باید از میزان تنش‌ها کاست.

تنش‌ها در منطقه پس از اقدام تروریستی آمریکا در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش یافته است. سردار سلیمانی به دعوت مقامات عراقی به این کشور سفر کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ناتو عراق ایران و آمریکا ترور سردار سلیمانی مناقشه ایران و آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  عراقی‌ها برای دومین روز پیاپی به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.
در بغداد تعدادی از جوانان با تجمع در دو منطقه الصالحیه و میدان التحریر، علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند و پاسخ ایران را نوید بخش تسریع در شکست رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
در استان بابل عراق هم شهروندان عراقی بطور خودجوش به خیابان‌ها آمدند و از موشک باران صهیونیست‌ها ابراز خرسندی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
در استان بصره نیز شیوخ عشایر با تجمع در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی را به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بصره تبریک گفتند.....
مصاحبه شوندگان
شهروند عراقی
هیثم الخزعلی - کارشناس مسائل سیاسی

دیگر خبرها

  • دبیرکل سابق ناتو: اقدام علیه ایران به نفع اسرائیل نخواهد بود
  • تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • قدردانی دانش آموزان چهاربرج از سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح + تصاویر
  • واکنش ناتو به عملیات مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ناتو خویشتنداری تهران و تل‌آویو را خواستار شد
  • تیم سایبری عراقی سیستم هشدار موبایل‌های صهیونیست‌ها را هک کرد
  • شادی شهروندان عراقی از عملیات تلافی‌ جویانه ایران
  • (ویدئو) جشن عراقی‌ها در مقابل سفارت ایران
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو