Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور ملی‌پوشان هندبال و مسئولان ورزش کشور امشب برگزار شد. تاریخ انتشار: 23:17 - 16 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۱۷۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مراسم گرامیداشت مقام سردار شهید قاسم سلیمانی امشب (دوشنبه) در تالار فدراسیون هندبال با حضور ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا، مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و برخی از پیشکسوتان هندبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز گرامیداشت «سردار شهید قاسم سلیمانی» علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال اظهار کرد: پیگیر بودیم تا بتوانیم قبل از مسابقات قهرمانی آسیا میزبان سردار سلیمانی باشیم و حتی هماهنگی‌هایی را هم در این خصوص انجام داده بودیم که متاسفانه ایران عزادار این شخصیت بزرگ شد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی برای همه مردم ایران بزرگ بود و این موضوع در مراسم تشییع پیکر ایشان هم مشخص بود حتی به نوحی که رهبر معظم انقلاب بر پیکر ایشان نماز خواندند و اشک ریختند.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی را با یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان مثل یک سرباز وطن در مسابقات شرکت می‌کنند و هر کدام از آنها یک قاسم سلیمانی هستند.

پاکدل اظهار کرد:بدون شک ملی‌پوشان با تمام وجود خود در این مسابقات حاضر خواهند شد تا بتوانند دل مردم کشورمان شاد کنند.

همچنین در این مراسم اعلام شد که از این پس اسم تالار فدراسیون هندبال به نام سردار شهید سلیمانی تغییر خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: پیام کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی هندبال پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی هندبال علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد