Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@23:54:53 GMT

برای خرید چاشنی های مایع ترش چقدر هزینه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۶۹۰۳

برای خرید چاشنی های مایع ترش چقدر هزینه کنیم؟

قیمت انواع چاشنی های مایع ترش در بازار به شرح زیر است: 

  کالا  قیمت(تومان) سرکه بالزامیک اصالت حجم 400 میلی لیتر ۲۹,۰۰۰ سرکه سیب ربیع مقدار 0.43 لیتر ۶,۱۰۰ سرکه قرمز دلوسه مقدار 3000 میلی لیتر ۲۱,۰۰۰ آبلیمو اصالت مقدار 0.43 لیتر ۹,۶۰۰ سرکه سفید وردا مقدار 500 گرم ۵,۵۰۰ آبغوره اصالت بدون نمک مقدار 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
4 لیتر ۱۱,۰۰۰

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟

ایسنا/خراسان رضوی داده‌های اقتصادی نشان می‌دهد که قیمت مسکن در بریتانیا نسبت به هر اقتصاد پیشرفته‌ دیگری مقرون به صرفه نیست.

به نقل از فاینانس یاهو، بریتانیایی‌ها برای کمترین‌ها، هزینه بیشتری می‌پردازند، زیرا سهام مسکن این کشور در میان هر اقتصاد پیشرفته‌ای پس از ایالات‌متحده، آلمان و فرانسه ارزش خرید ندارد.

بر اساس نتایج تحقیق اندیشکده بنیاد رزولوشن، برای مثال، خانوارهای بریتانیایی برای مسکن مشابه با همتایان خود در اتریش، ۵۷ درصد بیشتر و ۳۶ درصد بیشتر از خانواده‌های کانادایی پرداخت می‌کنند.

خانوارهای بریتانیایی از هر ۳۸ اقتصاد دیگر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، به‌جز فنلاند، بیشتر در بخش مسکن هزینه‌ پرداخت می‌کنند، اما از هزینه‌ خود سودی نمی‌برند.

هزینه‌های بالای مسکن می‌تواند نشان‌دهنده هزینه کمیت یا کیفیت برتر مسکن در بریتانیا باشد، اما در واقعیت اینطور نیست.

نتایج این گزارش نشان می‌دهد که در واقع خانه‌های انگلیسی  به‌ازای هر نفر (۳۸ متر مربع) نسبت به بسیاری از کشورهای مشابه، از جمله ایالات‌متحده (۶۶ متر مربع)، آلمان (۴۶ متر مربع)، فرانسه (۴۳ متر مربع) و حتی ژاپن (۴۰ متر مربع)  فضای کمتری دارند.

خانه‌های انگلیسی نیز به‌طور متوسط فضای کمتری نسبت به خانه‌های شلوغ شهر نیویورک (۴۳ متر مربع) دارند. به‌طور کلی، بریتانیایی‌ها ۲۴ درصد کمتر از اتریشی‌ها و ۲۲ درصد کمتر از کانادایی‌ها خانه‌دار می‌شوند.

خانه‌ها در بریتانیا قدیمی‌تر از هر کشور اروپایی است و سهم بیشتری (۳۸ درصد) از خانه‌های ساخته شده قبل از سال ۱۹۴۶ نسبت به هر جای دیگری دارد. به‌عنوان مثال، تنها ۲۱ درصد از خانه‌ها در ایتالیا و ۱۱ درصد در اسپانیا، قبل از پایان جنگ ساخته شده‌اند. خانه‌های قدیمی‌تر اغلب عایق‌بندی ضعیفی دارند که منجر به افزایش نرخ قبض انرژی و خطر بالاتر رطوبت می‌شود.

آدام کورلت، اقتصاددان اصلی در بنیاد رزولوشن، می‌گوید: بریتانیا یکی از کشورهایی است که به‌ظاهر در بحبوحه بحران مسکن قرار دارد و با نگاهی به هزینه‌های مسکن، فضای زمین و مسائل گسترده‌تر کیفیت، متوجه می‌شویم که مسکن گران، کوچک و قدیمی بریتانیا بدترین ارزش را در میان هر اقتصاد پیشرفته‌ای ارائه می‌کند.

کورلت افزود: بحران مسکن در بریتانیا ده‌ها سال در حال شکل‌گیری است و دولت‌های متوالی نتوانسته‌اند خانه‌های جدید کافی بسازند و سهام موجود را مدرن‌سازی کنند و اکنون باید این روند تغییر کند.

مسکن در نیوزیلند دومین و بدترین تناسب بهای پرداختی با ارزش کالا را ارائه می‌دهد و پس از آن استرالیا و ایرلند قرار دارند که همگی کشورهایی درگیر بحران مسکن نیز هستند.

برای تعیین هزینه واقعی بازار مسکن، تجزیه و تحلیل هزینه اجاره همه خانه‌ها، گنجاندن اجاره‌های مربوط، یا اگر مالکان خانه‌های خود را با نرخ‌های بازار اجاره کرده‌اند، باید چه چیزی بپردازند، را بررسی کرد تا نشان دهد که قیمت بازار مسکن در طیف وسیعی از کشورها چگونه متفاوت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • آرژانتین فقیرتر شد
  • محققان: سرکه سیب در سه ماه بین ۶ تا ۸ کیلوگرم از وزن شما را کم می‌کند
  • ٨ کیلو کاهش وزن با خوردن روزانه این نوع سرکه
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • هزینه‌های سفر به هند شامل چه مواردی است؟
  • قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود