Web Analytics Made Easy - Statcounter

آث‌میلان ایتالیا در بین سال‌های 1991/93 موفق شده در 58 بازی در مقابل رقبا بازی را بدون کسب شکست پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه لیورپول در فصل جاری در 37 بازی گذشته تمام بازی‌ها را بدون تحمل شکست پشت سر گذاشته است و در مسیر جاودانه شدند کار بسیاری سختی را در پیش دارد.

نتیجه یک بررسی دقیق نشان می‌دهد در طول تاریخ تیم‌ها بسیاری بودند که روند شکست ناپذیری باورنکردنی و جالبی را ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*براساس رسانه اسپورت، در صدر باشگاه‌های برتر اروپا که در تاریخ روند شکست‌ناپذیری بسیار بالایی داشته میلان با 58 بازی بدون شکست در صدر قرار دارد.این رکورد جاودانه در فصل 1991 آغاز شده و در نهایت در فصل 1993 خاتمه یافته است.

*در بین فصل‌های 2012/14 بایرن مونیخ با پشت سر گذاشتن 53 بازی بدون شکست و ثبت رکوردی جالب توانسته در رتبه دوم این رده‌بندی قرار بگیرد.

*تیم رویایی آرسنال با هدایت آرسن ونگر هم در فصل 2003/04 49 بازی را بدون شکست به پایان رساند و در تاریخ لیگ جزیره جاودانه شد.

*یوونتوس تورین هم رکوردی مشابه رکود توپچی‌ها را در سری آ تثبیت کرده و با 49 بازی بدون باخت  در کنار بایرن آرسنال سوم است.

*بارسلونایی اسپانیا که همواره در تمام جام های یک تیم مدعی به حساب می‌اید 43 بازی بدون از دست دادن نتیجه به حریف را پشت سر گذاشته و در رتبه پنجم حضور دارد.البته کاتالان‌ها این روند فراموش نشدنی را در فصل 2017/18 رقم زدند.

*ناتینگهام فارست باشگاه انگلیسی که با برایان کلاف خود را در تاریخ جاودانه کرد و حالا در بین چمپیونز شیپ یک و دو انگلیس در حال رفت و آمد است با 42 بازی بدون باخت در فصل 1977/78 در این لیست در رتبه ششم دیده می‌شود.

*چلسی انگلیس دیگر تیمی است که در فوتبال اروپا نام نشانی برای خود با ثروت مالک روس خود ابراموویچ کسب کرده و در فصل 2004/5 با ثبت رکورد 40 بازی بدون شکست تیم هفتم اروپا از حیث به حساب می‌آید.

*همین روند 40 بازی بدون شکست را فیورنتینا تیم شهر فلورانس در فصل 1955/56 رقم زده و در بین تیم های بدون شکست تاریخ اروپا هشتم است.

*جالب است که رئال سوسیداد روزگاری در فوتبال اروپا و لالیگا برای خود آبروی دست و پا کرد و در بین فصل 1979/80 توانسیه 38 بار پا به میدان بگذارد و بدون باخت میدان را ترک کند.گرچه این تیم همچنان در لالیگا موی دماغ غول‌هایی چون بارسا و رئال و اتلتیکو به حساب می‌آید.سوسیداد در لیست باشگاه‌های بدون شکست تاریخ اروپا در جایگاه نهم مشاهده می‌شود.

*پروجا تیمی از فوتبال ایتالیا و لیگ سری آ که روزگاری رحمان رضایی مدافع مستحکم ایرانی نیز در آن توپ زد در فصل 1978/79 توانسته مقابل رقبا عرض اندام کند و 37 بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد.این تیم در حال حاضر هیچ نشانی از ان تیم پر قدرت ندارد و در سری ب ایتالیا حضور دارد.

*در نهایت در بین 10 تیم برتر بدون شکست فوتبال اروپا در طول تاریخ تیم تحت هدایت یورگن کلوپ آلمانی، لیورپول قرار دارد که تاکنون در فصل 2019/20 توانسته 37 بازی را بدون تجربه کردن مزه تلخ شکست به پایان برساند و به نظر می‌رسد یا روند کنونی بتواند این رکورد را افزایش دهد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: آث میلان اروپا بایرن مونیخ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!

هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با شکست ناباورانه لیورپول و آرسنال در ورزشگاه خانگی‌شان همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، تیم صدرنشین لیوپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل کریستال‌پالاس به میدان رفت که جدال دو تیم در پایان با شکست یک بر صفر شاگردان یورگن کلوپ خاتمه یافت.عقاب‌های لندن در این دیدار توسط ابرچی ازی (دقیقه 14) به گل رسیدند.

لیورپول (3-3-4): آلیسون | بردلی، کوناته، فن دایک، رابرتسون | مک آلیستر، اندو، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

کریستال پالاس (3-4-3): هندرسون | کلاین، اندرسن، لرما | مونیوز، وارتون، هیوز، میشل | اولیسه، ماتتا، ازه

این اولین شکست لیورپول در بازی‌های خانگی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری است. لیورپول در 28 بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس متحمل شکست نشده بود اما امروز در مهم‌ترین مقطع در کورس قهرمانی لیگ، در خانه مقابل کریستال پالاس تن به شکست داد. این شکست می‌تواند در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در رقابت با منچسترسیتی و آرسنال، برای لیورپول گران تمام شود.

شرح گل

دقیقه 14 لیورپول 0-1 کریستال پالاس : بازیسازی فوق العاده بازیکنان مهمان از سمت چپ در نهایت منجر به پاس کات بک کوتاه تایریک میشل شد که در مقابل دروازه به ابرچی ازه رسید و این بازیکن در سایه ضعف خط دفاعی لیورپول، به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

سپس آرسنال در امارات به مصاف آستون ویلا رفت و در حالی که نیمه اول چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه شاگردان اونای امری پیش رفت، اما در چند دقیقه پایانی دو بار گل خورد تا منچسترسیتی با شکل معجزه‌واری صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس بماند.

آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، زینچنکو | اودگارد، رایس، هاورتس | ساکا، ژسوس، تروسار

استون ویلا (1-1-4-4): مارتینز | کونسا، کارلوس، تورس، دینیه | زانیولو، تیلمانس، مک‌گین، راجرز | دیابی | واتکینز 

اونای امری یک سرمربی نخبه است. تیم تحت هدایت او با وجود مصدومیت و استراحت کمتر به ورزشگاه امارات سفر کرد و با ارائه یک بازی جسورانه، رویای قهرمانی تیم سابق مرد اسپانیایی را به تمسخر گرفت. 

شرح گل‌ها

دقیقه 84 | آرسنال 0-1 استون ویلا؛ لئون بیلی: چه شاهکاری از سوی اونای امری! لئون بیلی که با تصمیم او وارد زمین شده بود، روی تعلل مدافعان و دروازه‌بان آرسنال دروازه را باز کرد. 

دقیقه 87 | آرسنال 0-2 استون ویلا؛ اولی واتکینز: چه اتفاقی رخ می‌دهد! اولی واتکینز از پشت مدافعان آرسنال فرار کرد و پس از قرار گرفتن در موقعیت تک به تک که روی اشتباه جورجینیو به دست آمده بود، با ضربه چیپ کار را تمام کرد. 

 

خوش شانسی محض پپ گواردیولا پنج هفته مانده به پایان فصل ، حالا این مربی و سیتی‌زن ها را شانس اول فتح سه‌گانه کرده است. 

با این نتیجه، شاگردان یورگن کلوپ با ۷۱ امتیاز در رده سوم و تیم آرتتا هم ۷۱ امتیاز و تفاضل بیشتر در رتبه دوم باقی ماندند و به نوعی قهرمانی را به تیم منچسترسیتی (73 امتیاز) تعارف زدند. کریستال‌پالاس هم با برد امشب 33 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. آستون ویلا هم شانس عنوان چهارمی لیگ را با این برد حیاتی ، بسیار بالا برد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس
  • مهلت کوتاه میلان به پیولی برای ادامه کار
  • اولتیماتوم میلان به پیولی: دو بازی تا اخراج
  • باسابقه‌ترین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان روی نیمکت کهکشانی‌ها