Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:53:12 GMT

نام اولیه عنوان Death Stranding مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۱۶۳

نام اولیه عنوان Death Stranding مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیدئو کوجیما از آغاز سال ۲۰۲۰ برای کمک به یادآوری جدیدترین پروژه خود استفاده می‌کند. کوجیما امروز در تمام صفحات اجتماعی خود، طراحی اولیه‌ای از Death Stranding، قبل از نگارش فیلمنامه را به اشتراک گذاشت. نکته جالب این مسئله این است که عنوان اصلی کوجیما برای این بازی که توسط طراحی اولیه به اشتراک گذاشته شده با اسم عنوان اصلی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عنوان در ابتدا "Dead Stranding" نام داشت.

پست منتشر شده توسط کوجیما

در ادامه طراحی اولیه این عنوان که برای اولین بار از طریق اینستاگرام هیدئو کوجیما به اشتراک گذاشته شده و به صورت سیاه و سفید است را می‌کنید:

بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

این طراحی دو شخصیت بدون نام که اسلحه دارند و در تجهیزات نظامی سنگین هستند را نشان می‌دهند. در آن‌ها نسبت به عکس‌های قبلی از Death Stranding، تفاوت بسیاری دیده می‌شود. کوجیما سان در این باره توضیحاتی داده است که در ادامه متن ترجمه شده آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

«در آیفون خود، طراحی که توسط [مدیر هنری Kojima Productions یوجی شینکاوا]در روز‌های اولیه طراحی کانسپت Death Stranding انجام شده بود یافتم. در آن زمان متن مکتوبی وجود نداشت، بنابراین من فقط کلامی توضیح دادم که فضای Warriors برای او چه شکلی است. ما قبلاً این عنوان را DEAD STRANDING نام گذاری کرده بودیم.»

این یک پرسپکتیو جذاب است که به ندرت از استودیو‌های دیگر می‌بینیم. توسط تغییر نام و شخصیت‌ها یک بازی کاملاً متفاوت ساخته شده است.

خبرهای دیگر از عنوان Death Stranding

از خبر‌های دیگر Death Stranding می‌توان فهمید که بروزرسانی ماه دسامبر، گزینه‎‌های دسترسی وسایل نقلیه، اندازه متن و همچنین برخی موارد جزئی دیگر را نیز به آن کرده است. این بازی به تازگی جوایز مختلفی از مراسم DualShockers 2019 دریافت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان، بهترین کارگردانی هنری، بهترین طراحی صدا و بهترین گرافیک اشاره کرد. عنوان Death Stranding اکنون به طور انحصاری در PS4 موجود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیدئو کوجیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تا اواخر سال ۱۴۰۰ در استان فارس فقط ۴۰۰ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده بود که طی ۲ سال گذشته تاکنون با احتساب شهرک‌های جدید این میزان به بیش از هشت هزار هکتار رسیده است.
محمود رضا طالبان با بیان اینکه استان فارس در بحث مهیا سازی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رتبه نخست قرار داردادامه داد: بیشترین توافقات در بحث تامین زمین هم در این استان انجام شده است.
وی اظهار کرد:  بیشترین میزان آماده سازی زمین برای اجرای این طرح نیز در استان فارس در حال اجرا است و حدود ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین آماده سازی شده یا در مراحل مختلف آماده سازی قرار دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون در استان برای ۱۰۵ هزار نفر مراحل آماده سازی زمین شامل نقشه برداری، طراحی فاز یک، طراحی فاز ۲ و ماده ۱۱ آن انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • نماهای دیدنی از طراحی جالب ساختمان مجلس
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول