Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:23:42 GMT

تیم شهرخودرو در اصفهان اردو برپا می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۳۷۸

تیم شهرخودرو در اصفهان اردو برپا می کند

پس از لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که قرار بود از فردا سه شنبه در امارات برگزار شود، کاروان این تیم راهی اصفهان خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل ازسایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، پس از لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که قرار بود از فردا سه شنبه در امارات برگزار شود، کاروان این تیم راهی اصفهان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تمامی اقدامات برای برگزاری اردوی امارات شهرخودرویی‌ها از سوی مالک و مدیران باشگاه فراهم وحتی ویزای اعضا تیم نیز اخذ شده بود که با توجه به نامه سازمان بازرسی کل کشور این اردو لغو گردید.

حالا با برنامه ریزی جدید صورت گرفته از سوی کادر فنی شهر خودرو، شاگردان یحیی گل محمدی قرار است از روز چهارشنبه اردویی چند روزه را در اصفهان برگزار نمایند.

بر این اساس و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با باشگاه سپاهان، تیم شهر خودرو روز جمعه در اصفهان در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت و پس از آن راهی مشهد خواهد شد.

تیم شهرخودرو خراسان برنامه‌های آماده سازی خود را در حالی برای حضور پر قدرت در پلی آف آسیا و لیگ برتر دنبال می‌کند، که شرایط سخت تمرینی از نظر کیفیت زمین تمرین همچنان مشکل اصلی این تیم می‌باشد.

در حال حاضر زمین تمرینی منزل آباد مشهد با توجه به شرایط آب و هوایی و جلسات پر تعداد شهر خودرویی‌ها در این مکان در طول فصل، با وضعیت عجیب و غریبی روبرو است و زمین ورزشگاه‌های ثامن الائمه (ع) و امام رضا (ع) نیز، در نوبت‌های بسیار محدودی در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو اصفهان اردو لیگ برتر اردو اصفهان شهرخودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ایران‌هلث، برپا می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، از جمله زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، از دیگر زیرگروه‌های تخصصی نمایشگاه ایران‌هلث است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت‌نام دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود