Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق خطاب به رئیس جمهور آمریکا که عراق را تهدید کرده بود گفت که خانه تو از خانه عنکبوت سست‌تر و سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است.

به گزارش شریان نیوز،در پیام مقتدی صدر آمده است:

ای کاباره‌چی و قمار باز و صاحب باشگاه‌های شبانه، ‌ آیا ملتی را به گرسنگی تهدید می‌کنی؟ آیا ملت‌ها را با گرسنگی، تحریم و محاصره تهدید می‌کنی؟ آیا گمان می‌کنی که پول حجاز (حاشیه خلیج فارس) به نفع تو خواهد بود؟ یا خیانتکاران و جاسوس‌هایت و زرادخانه سلاح و مهماتت یاری‌ات خواهند رساند؟

وی با بیان این که خانه تو سست‌تر از خانه عنکبوت است، افزود:سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر وصدا و توئیترت زشت تر از صدای الاغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدر خطاب به ترامپ افزود: (در صورت حمله) تو با سپاهی روبه رو خواهی شد که ابتدای آن در بصره و انتهای آن در دهوک (شمال عراق) قرار خواهد داشت.

رهبر معنوی فراکسیون سائرون با اشاره به شکست آمریکا و طرح این کشور در عراق خطاب به ترامپ افزود: کسی که دیروز ادعای آزادسازی عراق را داشت، امروز در تلاش است که ملت‌های منطقه را به زانو درآورد.

وی ادامه داد: آن کس که دیروز دنبال محبوبیت ملت‌ها بود، امروز خوار و ذلیل از عراق بیرون خواهد رفت.

صدر افزود: اگر بخواهم توصیه‌ای به تو داشته باشم، مانند رؤسای جمهوری آمریکای پیش از خود مباش، چرا که پشیمان خواهی شد.

وی در پایان گفت: ما شاگردان مکتب صلح هستیم، اگر تو خواستار صلح باشی. جنگجو هستیم، زمانی که بخواهی جنگی را به راه بیندازی.

صدر هفته گذشته نیز خواستار یکپارچگی احزاب عراقی برای اخراج اشغالگران آمریکایی شد و اعلام کرد که وی اجازه نخواهد داد که کشورش به میدانی برای تصفیه‌ سیاسی (کشورها) تبدیل شود.

رهبر معنوی ائتلاف سائرون در مجلس عراق در رشته پیام‌های توئیتری نوشت: ما در مورد عواقب تبدیل عراق به میدانی برای درگیری‌های منطقه‌ای و جهانی هشدار داده بودیم و اعلام کردیم که ملت ما تاب چنین رفتارهایی را ندارند.

لازم به ذکر است که این اظهارات صدر پس از ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از فرماندهان الحشد الشعبی صورت می‌گیرد.

سپهبد سلیمانی و المهندس و هشت تن دیگر از همراهان آنها بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور ترامپ و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترقه بازی اصفهان توان واقعی اسرائیل را نشان داد
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان