Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت دنیرو، بازیگر معروف آمریکایی با انتشار تصاویر هوایی جمعیت میلیونی تشییع‌کننده حاج قاسم سلیمانی نوشت: این مراسم تشییع پیکر ژنرال سلیمانی است در اهواز، ایران است، ترامپ نمی‌داند که چه کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اگر چه برخی رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب تلاش کردند با نگاه گزینشی مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را پوشش دهند اما واکنش برخی چهره‌های مطرح هالیوود در واکنش به این تشییع بزرگ قابل تامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  «شارون استون» بازیگر آمریکایی با انتشار فیلمی از تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در صفحه توئیتری که هوادارانش ساخته‌اند، نوشت: درباره این فیلم چه فکری می‌کنید؟! واکنش استون در نمایش واقعیت دیروز تهران به نوعی کنایه به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر غیرمردمی بودن راهپیمایی تشییع بود.   رابرت دنیرو، بازیگر معروف آمریکایی با انتشار تصاویر هوایی جمعیت میلیونی تشییع‌کننده حاج قاسم سلیمانی در اهواز در صفحه توئیتر خود نوشت: این مراسم تشییع پیکر ژنرال سلیمانی است در اهواز، ایران است، ترامپ نمی‌داند که چه کرده است. واکنش‌های دیگری نیز طی این روزها نسبت به اظهارات ترامپ و ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است که امروز و روزهای قبل اشاره‌ای به آنها داشته‌ایم. در تازه‌ترین واکنش‌ها، کمدین معروف آمریکایی به اعلام جایزه 80 میلیون دلاری برای سر ترامپ، اینطور واکنش نشان داده است: ما این کار را برای نصف این پول هم انجام می‌دهیم! او همچنین عکسی را در صفحه توئیترش منتشر کرد که در آن سر ترامپ را به دست گرفته بود! همچنین میشا کالینز، بازیگر سریال معروف سوپرنچرال در توئیتی به زبان فارسی نوشت: مردم ایران و فرهنگ‌شان از گنجینه‌های دنیا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید سلیمانی شهدا هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و یافتن گورهای دسته جمعی در این بیمارستان واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: تداوم ارتکاب جنایت‌های جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را که آخرین مورد آن یافتن گورهای دسته جمعی در مجتمع بیمارستانی ناصر بود محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: شکست جامعه بین‌الملل در فعال‌سازی سازوکارهای مجازات و حسابرسی در خصوص نقض قانون از سوی اشغالگران تنها به نقض بیش‌تر قوانین و ویرانی بیشتر از طرف آنان می‌انجامد.

گفتنی است ظهر امروز منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید، شمار پیکرهای کشف شده از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

روز گذشته نیز پیکر ۷۳ شهید دیگر از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر خارج شد.

در حالی که خبر کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس باعث شد برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار شود سازمان ملل بدون محکوم کردن تل آویو تنها به ابراز نگرانی بسنده کرد.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

پیش‌تر سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

کد خبر 6087056

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان