Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش برف و باران در اکثر استان‌های کشور از بعدازظهر فردا اعلام کرد:بارش‌ها در ۴ استان از شدت بیشتری برخوردار است. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز تا ظهر چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام خواهد بود که در مناطق صنعتی و پرجمعیت بر میزان آلاینده‌های جوی افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا استان‌های واقع در شمالغرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و در اواخر وقت دامنه‌های البرز غربی در استان‌های زنجان،‌قزوین، کرج و تهران را در بر گرفته و باعث بارش باران و برف و در برخی مناطق وزش باد شدید موقتی و در مناطق جنوبی گاهی باعث رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در استان‌های لرستان،‌ غرب چهارمحال و بختیاری،‌ برخی مناطق کرمانشاه، جنوب و غرب کردستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

روز پنجشنبه علاوه بر فعالیت سامانه بارشی در نیمه عربی کشور، به تدریج در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از جنوب کشور در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان و به صورت پراکنده در شمالشرق کشور باعث افزایش ابر، بارندگی گاهی با وزش باد نسبتا شدید می‌شود.

روز جمعه برای استان‌های فارس،‌کرمان، بوشهر، خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان و برخی مناطق جنوبی یزد رگبار باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است. شنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی با شدت کمتر در جنوب شرق و شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه می‌یابد و علاوه بر آن در سواحل دریای خزر و قسمت‌های مرکزی کشور نیز بارش پراکنده روی خواهد داد.

به گزارش تسنیم، آسمان امروز آفتابی با وزش باد جنوب شرقی 7 تا 13 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است. فردا چهارشنبه شرعت باد در جهت جنوب شرقی 7 تا 13 کیلومتر بر ساعت و برای شب رگبار باران (2.2 میلیمتر) پیش بینی شده است. روز پنجشنبه احتمال بارش باران در تهران 68 درصد و سرعت وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت شمال شرقی است.

هواشناسی ایران|هشدار کولاک برف، تگرگ و آبگرفتگی 3 روزه در 24 استانهواشناسی ایران 98/10/16|ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش برف و باران در برخی استان‌ها

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085752

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان